Gå til innhold

Svelging av sperm

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men Vinnies krampetrekk, på vegne av det store flertallet av kvinner, har du ikke problemer med å svelge?

Pun intended :goodbye:

Hva er et krampetrekk??? Eller var det krampetrekning du mente?? :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er et krampetrekk??? Eller var det krampetrekning du mente?? :filer:

Hadde ikke du meldt deg ut av diskusjonen? Lavmåls å begynne å pirke på trykkfeil, da har man kanskje ikke så mye bedre å komme med?
Skrevet (endret)

.

Endret av Vinnie
Skrevet

Er ikke vinnie, hun er ikke den eneste som reagerer på svada her.

Så formuleringer som ikke er etter skriftmålsnormen er å regne som svada?

God natt.

Ps: det kan lønne seg å krysse av for "sjul på listen over aktive brukere" når man later som man ikke vil delta i en debatt, og fortsetter å lange ut mot folk gjemt bak AnonymBruker-profilen...

Det blir så mye mer troverdig.

• Liker 2
Skrevet

God natt.

Ps: det kan lønne seg å krysse av for "sjul på listen over aktive brukere" når man later som man ikke vil delta i en debatt, og fortsetter å lange ut mot folk gjemt bak AnonymBruker-profilen...

Busted! Den svei helt hit.

• Liker 1
Skrevet

God natt.

Ohh snap :5:

Skrevet

Ja, INGEN kan jo mene annet enn dere talspersonene for ALLE. Skulle det stå noe som avviker fra meningene deres, må det naturligvis komme fra en person. Ren logikk.

Skrevet

Aoutch ;)

Nå har jo hele denne tråden hoppet litt av, men jeg kan jo snakke for meg selv...

Jeg har til nå ikke svelgt, rett og slett fordi forrige partner hadde sæd som luktet... :spy: Bare det å la han komme andre plasser var et ork pga lukten, så nå jeg måtte over på kondom var det en lettelse (slemt, men sant...)

Ny partner lukter null, niks og nada, så kanskje jeg svelger med han, men tror jeg må venne meg litt til tanken først. Det ser utrolig deilig ut når andre tar stasen i munnen og sleiker det opp, men pga mine tidligere erfaringer med lukt må jeg rett og slett tøffe meg litt opp. Men han kan jo så klart få komme over puppene mine :sexy:

Skrevet

Ja, INGEN kan jo mene annet enn dere talspersonene for ALLE. Skulle det stå noe som avviker fra meningene deres, må det naturligvis komme fra en person. Ren logikk.

I dette tilfellet kunne man jo faktisk se hvem AB var ;):fnise:

• Liker 1
Skrevet

Når vinnie i tillegg har redigert bort innlegget sitt (akkurat som det hjelper når hun er blitt sitert), er det jo en innrømmelse av skyld. Har nesten lyst å gi henne trøsteklem, men er redd hun biter meg.

Skrevet

Godt det er noen som har full kontroll på det meste.

Skrevet

Godt det er noen som har full kontroll på det meste.

Vell, fra min side var det ren tilfeldighet at jeg sneik meg inn på tråden på det kritiske tidspunktet, så full kontroll vil jeg har på meg at jeg har, den skyver jeg over på de over meg :fnise:

Skrevet

Wow...denne tråden har tatt av... :gjeiper:

Vinnie: kudos til deg som orker å være kjerringa mot strømmen...det orker jeg kun å være når det er noe jeg virkelig brenner for, og temaet svelging er så individuelt fra person til person. Her har man ingen sjanse til å vinne noe slag hverken den ene eller den andre veien, så denne diskusjonen er dømt til å være ufruktbar fra første stund.

Konklusjon: noen liker å svelge, andre ikke.

Tadaaa! Mysteriet er løst...;)

• Liker 2
Skrevet

Etter analsex er litt nasty ja... D varierer om jeg gjør det. Som oftest sptuter han i rumpa mi, så sleiker jeg penisen ren etterpå..

Virkelig? I så fall, kombinert med åpningsinnlegget ditt her, er du herved den nye yndlingspersonen min! :blomst:

Hehe.. Shopping kommer ALLTID foran sex. ;)

Neeeeeeeeeeeeei! :cry3:

Skrevet

Sequax, ikke bare er det utrolig morro å si navnet ditt (jepp, hver gang jeg leser dine svar må jeg si Sequax et par ganger på ulike måter...), men du kan kunsten å oppsummere det andre bruker flere sider på å si. Pluss til deg! (tror du har fått en god porsjon plusser fra meg nå..?)

Skrevet

Neeeeeeeeeeeeei! :cry3:

• Liker 1
Skrevet

Sequax, ikke bare er det utrolig morro å si navnet ditt (jepp, hver gang jeg leser dine svar må jeg si Sequax et par ganger på ulike måter...), men du kan kunsten å oppsummere det andre bruker flere sider på å si. Pluss til deg! (tror du har fått en god porsjon plusser fra meg nå..?)

:ler:

Takk og takk! :)

I aim to please!

Skrevet

ohh, flere som et ute med plussene ;) Du fortjener de!

• Liker 1
Skrevet

ohh, flere som et ute med plussene ;) Du fortjener de!

Når du er så søt...så må du bare få en pluss av meg, også!

:rødme:

Skrevet (endret)

Det er forsåvidt ikke første gang det er sagt (det skulle tatt seg ut i en tråd på 11 sider, men jeg har sansen for deg, jeg også, Sequax :)

Det er bra at vi har forskjellige preferanser, og det er bra at vi kan definere våre egne grenser - men det er trist at disse trådene blir ødelagt av drittslening og usakligheter. Noen av oss har dog litt vanskelig for å la være å bite på agnet :sjenert:

Endret av Airi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...