Gå til innhold

Svelging av sperm

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er forsåvidt ikke første gang det er sagt (det skulle tatt seg ut i en tråd på 11 sider, men jeg har sansen for deg, jeg også, Sequax :)

Det er bare at vi har forskjellige preferanser, og det er bra at vi kan definere våre egne grenser - men det er trist at disse trådene blir ødelagt av drittslening og usakligheter. Noen av oss har dog litt vanskelig for å la være å bite på agnet :sjenert:

Takk, i lige måde! Jeg la merke til deg for lenge siden Airi Chikako-sama! :)

Ja, særlig sex-tråder har lett for å utvikle seg til skikkelige drittkastingsorgier...Antagelig fordi vi alle vet så godt hvordan vi liker ting at det blir ufattelig når andre liker noe annet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var det HunterLady jeg siterte begge steder, der. Tenkte det skulle være en morsom jukstaposisjonering. :) Du skal selvfølgelig få pluss av meg for at du har prioriteringene i orden! ;)

jeg skjønte det, måtte bare vise deg at noen av oss har prioriteringene i orden :P

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

(da er vi to som har HL på toplisten vår :rødme: )

Men det jeg egentlig skulle si var at shopping er bais og sex kommer alltid før shopping, selv sminkeshopping...! Og det sier mye, for jeg elsker å kjøpe sminke, nesten like mye som jeg elsker sex. (men bare nesten...)

Hva med makeup-sex? :fnise:

(Uff, den var tørr. Må være lørdagshumoren som slo til et øyeblikk)

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Hva med makeup-sex? :fnise:

(Uff, den var tørr. Må være lørdagshumoren som slo til et øyeblikk)

Da har vi like dårlig humor.. Tenkte det samme.. :skratte:

Skrevet

Ja hver gang vi kommer så langt, og jeg husker ikke når det var sist :( Dilemma det der, jeg tenner på å svelge, men samtidig vil jeg jo også ha han inni meg. Hvorfor har ikke menn to pikker? Håhå!

Hvis vi har lyst på "alt" så suger jeg han først, så tar han seg av meg, da blir han så kåt at han blir hard igjen og da tar vi en runde "sammen" etterpå ;)

Gjest Venelite
Skrevet

Har veldig lyst til å klare å la kjærsten komme i munnen min, klarte det en gang men måtte løpe på do og spytte det ut. Må nok lære meg noen teknikker der. Klarer rett og slett bare ikke smaken og ja... Blir som å be noen som hater alkohol å styrte ned rein sprit. Jeg får brekninger, men har faktisk lyst til å klare det for jeg vet han hadde likt det!

Gjest Raindrops
Skrevet

Da jeg var sammen med en fyr jeg ikke likte smaken på, dyttet jeg han bare langt bak i halsen når han kom og svelget unna mens han kom, slik at jeg aldri fikk det på tunga. Det funka fett, men man må lære seg å slappe musklene slik at man slipper brekningsrefleksen, da går det smooth :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Har veldig lyst til å klare å la kjærsten komme i munnen min, klarte det en gang men måtte løpe på do og spytte det ut. Må nok lære meg noen teknikker der. Klarer rett og slett bare ikke smaken og ja... Blir som å be noen som hater alkohol å styrte ned rein sprit. Jeg får brekninger, men har faktisk lyst til å klare det for jeg vet han hadde likt det!

Kan du ikke bare spytte ut og la det renne nedover halsen og brystene dine? Trenger vel ikke løpe helt ut på do vel?

Skrevet

Det er nok ikke svelgingen som er problemet, men at smaksløkene sitter på tungen, så å spytte det ut igjen medfører bare ekstra kontakt med smaksløkene. Så om man da har en mann som smaker pyton... Nei, la han heller komme på puppene i utgangspunktet eller gjør som raindrops (I know I wil :lur: )

Gjest Katten.
Skrevet

Få ham til å kutte ned på kaffe, alkohol og sterkt krydret mat. Giftstoffer og sterke smaker påvirker sædsmaken ganske kraftig.

Selv prøver jeg å spise ananas så ofte som mulig (har nesten kjørt ananas-dietter i perioder), siden det er noe som drastisk bedrer smaken.

Da jeg var sammen med en fyr jeg ikke likte smaken på, dyttet jeg han bare langt bak i halsen når han kom og svelget unna mens han kom, slik at jeg aldri fikk det på tunga. Det funka fett, men man må lære seg å slappe musklene slik at man slipper brekningsrefleksen, da går det smooth :)

Kanskje jeg skal gå inn for å forverre smaken slik at madammen gjør det samme :fnise:

Skrevet

Få ham til å kutte ned på kaffe, alkohol og sterkt krydret mat. Giftstoffer og sterke smaker påvirker sædsmaken ganske kraftig.

Selv prøver jeg å spise ananas så ofte som mulig (har nesten kjørt ananas-dietter i perioder), siden det er noe som drastisk bedrer smaken.

Kanskje jeg skal gå inn for å forverre smaken slik at madammen gjør det samme :fnise:

Jeg tipper at å spørre fungerer like fint, om ikke bedre. Du kan jo risikere at hun slutter med det hele.

Skrevet

Har verdens herligste dame. Og hun fortjener da verdens herligste sex.

Og da må man da være 2 menn. Tar da lengre tid å varme opp en dame.

Prøver å ikke komme så fort. Fant oss en mann til på nettet, og hun syntes vi ikke skulle være så pysete og homofobe, slik at jeg ble "nødt" til å ta han andre i munnen.

Skikkelig herlig å kjenne han komme, og da leker vi oss med spermen hans, og sloss litt om den. Det samme når jeg kommer. Enkelte kvelder får hun 4 sprut i ansiktet, og jeg 2.

Kunne ikke blitt deiligere. Sjalusi? Aldri hatt det så godt med hverandre.

Skrevet (endret)

-

Endret av Potetgull
Skrevet

Smaken har så mye å si... med min exsamboer kunne jeg aldri funnet på å svelge, men en elsker av meg har jeg ikke noe problem med...

Men tror jeg skal prøve meg på Raindrops metode, for konsistensen er jeg ikke fan av... Tusen takk Raindrops :klemmer:

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg tipper at å spørre fungerer like fint, om ikke bedre. Du kan jo risikere at hun slutter med det hele.

Hun er helt fantastisk uansett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...