Gå til innhold

Svelging av sperm

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hamburgerdressing, HunterLady? Oi.....

Nei, jeg hverken tar det i munnen eller svelger. Not my thing. Når jeg suger kjæresten runker jeg heller ut sæden med hånda når han varsler at han kommer...Han forstår godt at jeg ikke ønsker å ha sæden i munnen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svelger,har en liten sperm fetish :lur:

Gjest bifil mann
Skrevet

Jeg er bifil og jeg synes helt klart at det er deiligere å suge enn å slikke fitte. Å leke med sæden etter at fyren har eksplodert i munnen min er bare helt rått. Blir helt stiv av å bare tenke på det. :lur:

Skrevet (endret)

Jeg synes det er dumt av hver bidige tråd om sånne preferanser blir til et minefelt med "dere tør ikke" mot "du gjør det bare fordi du ikke tør å si nei". Ikke gjør det med denne og?

Selvsagt er det en selv som bestemmer hva en vil gjøre, og det er ikke sånn at man må svelge for at fyren skal bli fornøyd. Jeg tror det teller veldig lite oppi det hele.

Kjæresten sa til meg at jeg ikke trenger å svelge hvis jeg ikke vil, og var overrasket over at jeg gjorde det i starten, men når jeg ført suger ham, synes jeg det er det greieste. I blant kommer han andre steder, og det blir det mer søl av, så jeg foretrekker å svelge. Sånn har jeg det. Dette er ikke et innlegg om at alle burde svelge.

Jeg begynte å svelge fordi soverommet hans var langt unna badet, og han bodde sammen med en kompis i starten. Det var mye mer fristende enn å tulle seg inn i et håndkle og springe gurglende mot toalettet. Rett og slett mye mer praktisk. Smaken varierer, men jeg har det ikke på tunga så mye at jeg rekker å tenke noe særlig over det. Det har i grunn ikke vært et dilemma for meg, og det er vel tilfellet for dere som ikke svelger også - det er ikke et dilemma, dere vet at dere ikke vil :)

Endret av Airi
  • Liker 1
Skrevet

Lirte du ikke av deg omtrent samme regla i en tråd om analsex? Ingen jenter liker det, alle gjør det bare fordi de ikke tørr å si nei, og fordi de tror det er slik det skal være? Spar meg.

Nei tror den tråden var om fisting....og ja du er spart!

Skrevet

Ja hver gang vi kommer så langt, og jeg husker ikke når det var sist :( Dilemma det der, jeg tenner på å svelge, men samtidig vil jeg jo også ha han inni meg. Hvorfor har ikke menn to pikker? Håhå!

Skrevet

Ja hver gang vi kommer så langt, og jeg husker ikke når det var sist :( Dilemma det der, jeg tenner på å svelge, men samtidig vil jeg jo også ha han inni meg. Hvorfor har ikke menn to pikker? Håhå!

Helt enig :ler:

Gjest MikeWaters
Skrevet

Hvorfor har ikke menn to pikker? Håhå!

Pssst, det finnes en enkel løsning på dette "problemet" ;)

Gjest brutal_mann
Skrevet

16 år sammen og har svelgt en eneste gang. Merker jeg blir småkvalm av å lese enkelte innlegg her faktisk.

Mhm... Er jo direte kvalmende at folk tenner på ting du slipper å være med på...

Skrevet

Hei!

Jeg svelger gjerne:) Etter blowjob, etter ronking, og etter samleie. Svelger ikke hver gang vi varierer, men kan svelge omtrent etter hva som helst, men ikke etter analsex.

Mvh. Hanne.

Gjest HunterLady
Skrevet

Hei!

Jeg svelger gjerne:) Etter blowjob, etter ronking, og etter samleie. Svelger ikke hver gang vi varierer, men kan svelge omtrent etter hva som helst, men ikke etter analsex.

Mvh. Hanne.

Etter analsex er litt nasty ja... D varierer om jeg gjør det. Som oftest sptuter han i rumpa mi, så sleiker jeg penisen ren etterpå..

Skrevet

Etter analsex er litt nasty ja... D varierer om jeg gjør det. Som oftest sptuter han i rumpa mi, så sleiker jeg penisen ren etterpå..

Å jada du er så nasty atte :klappe:

Skrevet

Åja, han har aldri sprutet meg i rumpa etter analsex, men han har sprutet meg i rumpesprekken etter vanlig samleie. Digg!

Vet du hva slags matvarer som gjør smaken av sæd variert?

Skrevet

Åja, han har aldri sprutet meg i rumpa etter analsex, men han har sprutet meg i rumpesprekken etter vanlig samleie. Digg!

Forskjellig mat? Ligger vel litt navnet...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ananas og mango er en hit har jeg hørt... Sterk og krydret mat er en uting. Samme med røyk og kaffe...

Gjest HunterLady
Skrevet

Vet ihvertfall at store mengder løk og alkohol gjør smaken litt jævlig. Papaya er anbefalt for at kvinner skal smake bedre nedentil. Kanskje det samme gjelder for sperm? :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Å jada du er så nasty atte :klappe:

Jeg tok sarkasmen. Og takk for den.

Skryter ikke på meg noe som helst, og om det virker sånn, så må jeg bare si at det er dumt. Jeg er bare ærlig og åpen om hva jeg liker/ikke liker. Tragisk at enkelte skal gjøre narr av det..

Skrevet

tragisk indeed.. men HunterLady, du er jo dame.. du må jo skjønne at det ikke er meninga du skal like sex.. :P

• Liker 1
Skrevet

Har omtrent ikke opplevd at noen mann har villet avslutte i munnen min, har derfor ikke hatt sjansen. Men jo, kunne gjerne gjort det :)

Du er sikker på at de ikke vil? Jeg får ikke det til å stemme.

Gjest HunterLady
Skrevet

tragisk indeed.. men HunterLady, du er jo dame.. du må jo skjønne at det ikke er meninga du skal like sex.. :P

Sant det. Hadde glemt det.. Dumme meg. Hva liker vi damer egentlig?:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...