Gjest LonelyAngel Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 (endret) Endret 7. mars 2013 av LonelyAngel 1
Meridian Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 (endret) Alle menn er ute etter sex. De useriøse vil bare prøve å komme ned i buksa de. De seriøse vil prøve å komme ned i buksa de - og bli der. Endret 26. november 2010 av meridian 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Analyserer du alt han sier opp og ned? Trekker frem alle minner for å finne ut hva kodene han gir deg egentlig betyr? Du står midt i et virrvar av forelskelse og i en tåke som gir deg signaler du ikke kan lese klart. Du diskuterer med deg selv, med venninner, og skriver gjerne en tekst eller to for få ut litt frustrasjon. Men den eneste som egentlig kan gi deg svarene, er jo han. Å spørre han rett ut er skremmende og altfor brutalt. Midt i denne tåken er det virkelig ikke lett å se. Denne tåken gjør nemlig at du ikke vil se, og den glorifiserer alt sånn at alle tegnene du får kan tolkes i beste mening, og ikke minst gjør den han perfekt. Til og med de litt for store ørene hans, eller den dårlige stilen blir perfekt. Det er ekte kjærlighet, og selvfølgelig vil du at den skal være gjensidig. Om han bare hadde vært like på deg som den pågående kollegaen din. men det er han ikke. Du får oppmerksomhet fra alle andre gutter, men ikke den oppmerksomheten du vil ha -fra han. Det kan selvføleig hende at kjærligheten er gjensidig. Men om det ikke var noen tvil ville du ikke ha trykket på denne linken. Nemlig. Bare en tvil er nok. Vi mennesker er ikke dumme. Vi har sterke sosiale antenner (de fleste av oss) Men når det kommer til ulykkelig kjærlighet gjør vi alt, ALT for at det skal være gjensidig. Som et slags forsvar nekter vi å innse det. Istedet glorifiserer vi og tolker i beste mening. Hadde han vært keen så hadde du ikke tvilt. Du tviler jo ikke akkurat når noen prøver seg på deg (?). Det er så mange små tegn, kroppsspråk, tilgjengelighet, interesse, hvor langt strekker han seg for å se deg og kontakte deg? Har du en mistanke, helt innerst inne om at han ikke er så ivrig som deg? Blir lysten på han kanskje litt ekstra stor av den tanken? Litt som at godteriet i øverste hyllle i skapet frister mye mer på en onsdagskveld, når det er forbudt, enn på lørdag når det står fremme i bollen på bordet? er det egentlig forelskelse? Eller vil vi bare ha det vi ikke kan få? Hvor lenge hadde du egentlig vært lykkelig om du fikk det du ville ha? Er bare det at vi føler en tvil mer enn nok bekreftelse? 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Har vært borti så mange playere at jeg kunne skrevet en hel bibel om de. Har også vært sammen med snille gode gutter, så kan vel si jeg vet tegn man skal se etter om han er badboy eller ikke. Playeren har ofte en drøss med venner, er ofte veldig sosial både på nettet og på byen. Er ofte å henger sammen med kompissene sine, og er ute på byen støtt og stadig. Han er kjekk, og vet det. Det oser selvtillit av han, og han er overhodet ikke redd for å ta kontakt med deg på byen og melde deg dagen etter. Han kan virke interissert i å bli kjent med deg, men sjelden på et dypere nivå. Han gir komplemanger, og kan melde/ringe deg ofte.. og mange av samtalene kan dreie seg om sex. Kjenner du han ikke så godt, og han sier ting som: - Du er sexy, lyst på besøk i kveld? - Hva har du på deg? - Send meg et bilde av deg a, et sexy bilde (nakenbilde) ...så burde player-alarmen din begynne å blinke for fullt! En dag kan han virke veldig interissert i deg, den neste hører du nesten ikke fra han. På facebook har han maaaange jenter på vennelisten sin. Mange jenter har kommentert bildene hans og skriver på veggen hans. Hvis du er på date/gjør noe sammen med han vil mobilen hans ikke være stille. "venninner" melder/ringer han å spørr hva han gjør, osv. Hadde gutten virkelig vært på tuppa etter deg, forelsket eller betatt så hadde du visst det. Går du rundt å lurer på hvem han melder med, hva han gjør på byen og om jenta som skriver så mye til han egentlig bare er en venninne, så er et forhold med denne mannen neppe noe å satse på i det lange løp. Han er en player, og du sitter med skjegget i postkassa. Spørr deg selv om dette er drømmemannen du stolt kunne vist frem til moren din. Er svaret nei er det bare å se seg om etter nytt og bedre kjøtt ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Men hva med "alle" de som man har som fucking good friends, som helt fra start av sier han ikke vil ha noe forhold. Så går det et par måneder så skal de invitere deg med på alt mulig rart, holde hånden din på gata, klenger på deg på byen og plutselig vil kose masse istedet for å ha sex??? Slike har jeg vært kommet bort i "mange" ganger (alle elskerforhold jeg har hatt, 5stk) og når man prøver å hinte fram om de egentlig vil noe mer, så får man neida til svar. Samtidig får man mld om at han gleder seg masse til jeg kommer, og det er så godt å sove sammen og holde rundt hverandre. Blir meget frustrert... Nå gjør jeg det enkelt: elskere treffer jeg kun for sex, og ingenting annet. Og etter akten så er det hjem igjen. Potensielle kjærester pules ikke før det blir noe seriøsitet i det.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Men hva med "alle" de som man har som fucking good friends, som helt fra start av sier han ikke vil ha noe forhold. Så går det et par måneder så skal de invitere deg med på alt mulig rart, holde hånden din på gata, klenger på deg på byen og plutselig vil kose masse istedet for å ha sex??? Slike har jeg vært kommet bort i "mange" ganger (alle elskerforhold jeg har hatt, 5stk) og når man prøver å hinte fram om de egentlig vil noe mer, så får man neida til svar. Samtidig får man mld om at han gleder seg masse til jeg kommer, og det er så godt å sove sammen og holde rundt hverandre. Blir meget frustrert... Nå gjør jeg det enkelt: elskere treffer jeg kun for sex, og ingenting annet. Og etter akten så er det hjem igjen. Potensielle kjærester pules ikke før det blir noe seriøsitet i det. Aaw.. Denne kjenner jeg også igjen!!! Har en fucking friend som har vært tydelig på at han kun er ute etter uforpliktende moro. Men, så viser det seg at hver gang han har drukket så kommer det en masse spørsmål om hva jeg vil, at han liker meg, liker å være sammen med meg utover det å ha sex. Han vil ha meg med hjem til jul... Jeg er annerledes, og at det kommer sikkert til å bli oss to.. WTF?? Når jeg overnatter så ligger han inntil meg hele natten, og dersom vi sklir fra hverandre, så kommer han krypende tilbake inntil... Dette blir innmari forvirrende når dealen er at vi skal ha sex. Jeg blir nysgjerrig på hvorfor de holder på slik? De trenger tross alt ikke smøre for å få sex, når avtalen allerede er at det skal vi....
Steinar40 Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Dette blir innmari forvirrende når dealen er at vi skal ha sex. Jeg blir nysgjerrig på hvorfor de holder på slik? De trenger tross alt ikke smøre for å få sex, når avtalen allerede er at det skal vi.... Alle vil ha det de ikke kan få. Når du er kald som is så vil han ha din varme. Og når du blir varm så vil han ikke ha deg lenger. Dette er helt normalt i useriøse forhold selvfølgelig.
Lizzee Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 Håper at dette kan bli den nye "Hva vil han egentlig?" tråden. Synes det er trasig med alle de små trådene som omhandler dette. Jeg har selv erfart gutter som er interessert i meg "for real" og gutter som bare er ute etter en ting. Dette er hva jeg har erfart: Menn som er interessert i mer enn sex (forhold): - Han spør en del (interesserer seg veldig for bla. familien min, utdanningen jeg tar osv.) - Holder en vanlig samtale, uten å prøve å prate seg inn på temaet sex. - Han inviterer meg på arrangementer hvor hans familie eller venner er tilstede. - Han holder jevnlig kontakt. Menn som bare er ute etter sex: - Tar ofte kontakt på kveldene. - Ofte får samtalene inn på sex. - Prøver å møte meg i helgene (ikke ukedagene). - Gir komplimenter som " du er sexy, deilig og diverse". - Er veldig av og på. (En dag veldig interessert, annen dag hører man ingenting). - Sier at han ikke er ute etter noe seriøst akkurat nå. Hva har du erfart? Denne tråden kan vi bruke som hjelp til å tolke hva han egentlig er ute etter. Jeg ser ikke helt at det skal være så vanskelig å forstå hva disse to kategoriene dine egentlig er ute etter? Problemet er vel at jenter ofte vil at en fyr egentlig skal ville noe mer seriøst enn hva som er tilfelle. Man har for store forhåpninger til feil person. Vi må slutte å tolke ihjel ting. Når et menneske viser deg sitt sanne jeg så tro på det, og ikke at de egentlig vil noe annet.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #9 Skrevet 28. november 2010 Alle vil ha det de ikke kan få. Når du er kald som is så vil han ha din varme. Og når du blir varm så vil han ikke ha deg lenger. Dette er helt normalt i useriøse forhold selvfølgelig. Nei. Alle vil ikke ha det de ikke kan få. Veldig mange mennesker er såpass smarte at de finner seg en som vil det samme også er de sammen med den personen. Det finnes jo ganske mange PAR her i verden så alle kan da ikke gå rundt og ville ha det de ikke kan få!!!
Steinar40 Skrevet 28. november 2010 #10 Skrevet 28. november 2010 Nei. Alle vil ikke ha det de ikke kan få. Jeg vil påstå at dette er helt menneskelig. Det spørs egentlig bare på i hvor stor grad man vil ha det. Veldig mange mennesker er såpass smarte at de finner seg en som vil det samme også er de sammen med den personen. Det finnes jo ganske mange PAR her i verden så alle kan da ikke gå rundt og ville ha det de ikke kan få!!! Vi/jeg snakker her om useriøse forhold.
Steinar40 Skrevet 28. november 2010 #11 Skrevet 28. november 2010 Jeg ser ikke helt at det skal være så vanskelig å forstå hva disse to kategoriene dine egentlig er ute etter? Problemet er vel at jenter ofte vil at en fyr egentlig skal ville noe mer seriøst enn hva som er tilfelle. Man har for store forhåpninger til feil person. Vi må slutte å tolke ihjel ting. Når et menneske viser deg sitt sanne jeg så tro på det, og ikke at de egentlig vil noe annet. Høres fornuftig ut alt dette. I teorien, vil si. Problemet er bare at de fleste ikke viser sitt sanne jeg på et tidlig stadium. Det gode gamle uttrykket - "Du kjenner ingen før du bor i sammen" - har ikke kommet for ingenting. Så når vet du egentlig at et annet menneske viser deg sitt sanne jeg?
Lizzee Skrevet 28. november 2010 #12 Skrevet 28. november 2010 Så når vet du egentlig at et annet menneske viser deg sitt sanne jeg? For å holde oss til trådens tema - hva vil han egentlig. Altså hvis alt han sier og gjør tilsier at han bare vil ha sex og ikke et forhold. Ja da skal man tro på det istedenfor å gå rundt å lure på (håpe på) at han egentlig mener noe annet. Han har vist sitt sanne jeg - tro på det istedenfor å lage til scenario hvor han egentlig vil noe annet.
Lizzee Skrevet 28. november 2010 #13 Skrevet 28. november 2010 Alle vil ha det de ikke kan få. Nei. Alle vil ikke ha det de ikke kan få. For å snu litt på det. De fleste vet hva de egentlig vil ha - men noen leter etter det på feil steder.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #14 Skrevet 28. november 2010 Vi/jeg snakker her om useriøse forhold. OK da. Men påstanden min er den samme. Da er man såpass smart at om man ønsker et useriøst forhold så finner man seg en som vil det samme.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #15 Skrevet 28. november 2010 Alle vil ha det de ikke kan få. Når du er kald som is så vil han ha din varme. Og når du blir varm så vil han ikke ha deg lenger. Dette er helt normalt i useriøse forhold selvfølgelig. Jeg får ikke dette helt til å stemme. Dealen er uforpliktende sex, avklart mellom begge. Hvordan får du dette til å stemme overens med å ville ha noe man ikke kan få.. Kald når jeg er varm osv.. Til tross for ytringene når personene er beruset, så har ikke jeg vært med på svingningene. Altså stått for akkurat det samme.. Dermed har det ikke vært noen tilbakemeldinger fra meg som han kan svinge frem og tilbake på...
Steinar40 Skrevet 28. november 2010 #16 Skrevet 28. november 2010 OK da. Men påstanden min er den samme. Da er man såpass smart at om man ønsker et useriøst forhold så finner man seg en som vil det samme. Sikkert. Men før eller senere vil de fleste føle at dette er meningsløst. Noe det også er.
Steinar40 Skrevet 28. november 2010 #17 Skrevet 28. november 2010 Jeg får ikke dette helt til å stemme. Dealen er uforpliktende sex, avklart mellom begge. Hvordan får du dette til å stemme overens med å ville ha noe man ikke kan få.. Kald når jeg er varm osv.. Til tross for ytringene når personene er beruset, så har ikke jeg vært med på svingningene. Altså stått for akkurat det samme.. Dermed har det ikke vært noen tilbakemeldinger fra meg som han kan svinge frem og tilbake på... Han svinger frem og tilbake på sine egne følelser. Skal jeg gjette så kan det jo da dreie seg om en kombinasjon av å kjede seg og ville ha noe nytt. Altså følelsen av meningsløshet.
Lizzee Skrevet 28. november 2010 #18 Skrevet 28. november 2010 Sikkert. Men før eller senere vil de fleste føle at dette er meningsløst. Noe det også er. Du snakker av egen erfaring? For noen er det nok veldig ok. Jeg ville ikke hatt det men respekterer at det for noen her helt ok. Men det vi snakker om her er "hva vil han egentlig"... Treffer man på en person som bare vil ha et uforpliktende forhold og står for det og man selv vil noe annet så er det meningsløst å fortsette forbindelsen. Men noen gjør selvsagt det i håp om at vedkommende skal endre seg eller skal innse at det er meningsløst å bare ha et uforpliktende forhold. Det man da må forstå er at fyren egentlig ikke mener noe som helst annet enn det han faktisk sier og gjør! Om den dagen kommer at personen finner ut at det er slutt på uforplktende forhold så er nok sjansen stor for at han da finner seg en ny dame - og ikke inngår et fast forhold med den han bare rota med. Har sett dette flere ganger. Det som skjer er at fyren da treffer en ny dame som han vil være sammen med og ha mer enn bare sex med. Da vil han noe annet og da mener han også at han egentlig vil ha et forhold. Hva er så vanskelig med å forstå dette? Det er jo den som stiller spørsmålet "vil han egentlig noe annet" som virkelig vil noe annet. Men som ofte bare finner seg i å være sex-partneren for å i det hele tatt få noe av den de tydeligvis vil noe mer med. Og da har du rett Steinar, da svinger det følelsesmessig.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #19 Skrevet 28. november 2010 Du snakker av egen erfaring? For noen er det nok veldig ok. Jeg ville ikke hatt det men respekterer at det for noen her helt ok. Men det vi snakker om her er "hva vil han egentlig"... Treffer man på en person som bare vil ha et uforpliktende forhold og står for det og man selv vil noe annet så er det meningsløst å fortsette forbindelsen. Men noen gjør selvsagt det i håp om at vedkommende skal endre seg eller skal innse at det er meningsløst å bare ha et uforpliktende forhold. Det man da må forstå er at fyren egentlig ikke mener noe som helst annet enn det han faktisk sier og gjør! Om den dagen kommer at personen finner ut at det er slutt på uforplktende forhold så er nok sjansen stor for at han da finner seg en ny dame - og ikke inngår et fast forhold med den han bare rota med. Har sett dette flere ganger. Det som skjer er at fyren da treffer en ny dame som han vil være sammen med og ha mer enn bare sex med. Da vil han noe annet og da mener han også at han egentlig vil ha et forhold. Hva er så vanskelig med å forstå dette? Det er jo den som stiller spørsmålet "vil han egentlig noe annet" som virkelig vil noe annet. Men som ofte bare finner seg i å være sex-partneren for å i det hele tatt få noe av den de tydeligvis vil noe mer med. Og da har du rett Steinar, da svinger det følelsesmessig. Jeg stiller spørsmålet om han vil noe annet..- Men ikke fordi at jeg selv vil noe annet. Jeg har gått inn i dette fordi jeg kun ønsker uforpliktende sex. Det sa han også at han ville når vi møttes.. Nå derimot sier han andre ting når han er beruset. Dermed lurer jeg på om han ikke er helt ærlig med seg selv, eller meg.. Dersom han vil noe mer, så bør jeg avslutte relasjonen, for jeg vet at mange blir i den med håp om at den andre skal endre mening...
Gjest youlookslashy Skrevet 28. november 2010 #20 Skrevet 28. november 2010 Beste tråden på en stund. Sliter med det samme, "hva vil han egentlig?" ... HAN har dame, men er veldig på meg. Jeg personlig venter på at de skal slå opp, gjør ikke noe før det... Men han hadde antagelig vært sånn mot noen andre om han var i et forhold med meg, så who knows.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå