Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den bra?Ser den naturlig ut på huden?Dekker den bra?Og hvordan best finne sin egen farge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den bra?Ser den naturlig ut på huden?Dekker den bra?Og hvordan best finne sin egen farge?

Truematch er helt grei, men jeg synes ikke at den dekker så godt for oss som har litt uren hud og trenger litt ekstra dekkevne. Har du helt normal hud så vil den mest sannsynlig passe deg.

Har du tørr hud (noe de fleste får nå om vinteren) så hadde jeg satset på Maybelline sin 24Hours superstay. Den sitter bedre og gir mye fuktighet uten å kjennes "fet" ut.

Men, for å presisere; det som passer til meg behøver ikke nødvendigvis passe din hudtype - men jag har fått gode tilbakemeldinger på Maybelline sin 24hours superstay fra flere andre også.

Skrevet

Takk for svar:)

Jeg har også litt urenheter og ting jeg vil dekke.Men er ute etter en foundation som blender inn med min hudtone.Derfor jeg tenker på denne.Jeg har den 24 hours den er bra,men den blir så unaturlig på meg :tristbla:

Skrevet

Jeg benytter meg av True Match i fargen W7, og den er kjempefin! Holder seg lenge, koster ikke altfor mye og gir en jevn og fin dekning. Jeg liker at huden får en jevn farge over hele, og at den dekker. Vil jeg ha en kveldslook, så blander jeg den med Loreal sin Infallible. Da får man plettfri hud! :-)

Skrevet

Jeg brukte den for flere år siden. ALDRI MER!!

Den ødela huden min helt. Fikk kjempefet hud og enda mere urenheter. Nå bruker jeg kun mineralsminke (Everyday Minerals).

Skrevet

Iiiih, jeg vil råde deg til å styre unna. Den er fullproppet med dårlige ingredienser - dette sier jeg fordi huden min reagerte helt merkelig på den! Jeg fikk urenheter på steder i ansiktet som jeg aldri før hadde fått urenheter før :( Dersom du har acne prone hud, bør du nok holde deg til mineralsminke. Jane Iredale eller Everyday minerals er absolutt å anbefale. Everyday Minerals har jo til og med en intensive formula som dekker meget godt :) Eller Tikei, den er også bra. Jeg bruker den ikke per nå fordi jeg rett og slett ikke finner en perfekt match til min tone :(

Bestill gjerne prøver fra Everyday Minerals og test før du kjøper fullsize :)

Skrevet

hei:)

Enig med de ovenfor:) hvis du har kviser og lignende du vil dekke. gå for mineral makeup. huden din trenger å puste, og du kan risikere å bare få mer kviser og lignende av vanlig foundation^^

Her er det linker til forskjellige gode merker;Everydayminerals.com

Tikei- Perfekt foundation med god dekkevne og matter godt ned

Signatureminerals.com

Alimapure mineral makeup

her kan du kjøpe prøver hvis du ikke vet hvilken farge du skal ha:)

send en mail til meg hvis du vil ha hjelp angående fargevalg eller merke:)

lykke til

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...