BellaRose Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Jeg er gravid,har to barn,en følelsesmessig "ustabil" mann med to barn og er sliten og deprimert.Og det er han som gjør meg deprimert.Nå ligger han oppe i senga og "depper" over et eller annet,er sikkert på grunn av barnet i magen som han ikke vil ha..igjen!Han er pessimist til de grader og egen.Han liker best å være på jobb enn hjemme.Han har nesten alltid noe å klage på,selv om det er JEG som hatt en lang dag med barn og hus.Vi har vært sammen i fire år,men jeg vet ikke hvor mange ganger det nesten har vært slutt.Gang etter gang har jeg tenkt at "nå skal jeg se etter leilighet".Men det har alltid ordnet seg,midlertidig..Det er liksom ikke lenge imellom hver gang.Så,nå er det påan igjen,og jeg sitter her og lurer på om jeg gidder dette lenger.Jeg har ikke engang fått en grunn til at han er sånn nå.Ikke vet jeg hvordan jeg skal klare å ta meg av tre barn alene heller,blir jo av og til helsprø av de jeg har..Verden ser bare ut til å gå meg imot og jeg er lei av alt sammen.Vet ikke hva jeg skal gjøre..
Soon Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 SNAKK SAMMEN!! Kommunikasjon er så viktig i et forhold. Gå i parterapi etc.
Phaedra Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 SNAKK SAMMEN!! Kommunikasjon er så viktig i et forhold. Gå i parterapi etc. Signerer denne!
Gjest Serena Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Hvorfor er du sammen med han? Og hvorfor i all verden har du valgt å få to barn sammen med han :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå