AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #1 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg har en veldig nær venn som er gutt. Han har nå blitt sammen med en jente jeg såvidt vet hvem er. Greia er at jeg er svært betatt av han. VI har det veldig koselig sammen og jeg har aldri hatt det sånn med en gutt uten å være sammen med han før. Jeg vil derfor heller holde dette for meg selv, enn å ødelegge vennskapet vårt. Dette er noe jeg har bestmet meg for. Problemet er når han forteller om henne. At hun er så forsiktig i senga, at de har det så koselig, at hun viser hensyn til han og så videre. Men han vet ikke hvorvidt hun vil satse på han. Det virker som de har det helt ok sammen. Noe jeg syntes er fantastisk. Mitt eneste mål er at han skal være lykkelig. Problemet er at det er så tungt å sitte å høre han fortelle om hun. Allikevel er jeg fornøyd med at han stoler så mye på meg at han gjør det. Mange ville kanskje gitt råd som gjorde det være for dem, men jeg vil at det skal gå best mulig. Litt dobbelt moralsk sånn sett, om man kan kalle det, det. Måtte bare få klarnert hodet litt. Dette hjalp på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 26. november 2010 #2 Del Skrevet 26. november 2010 Høres ut som selvpining å være deg, type bjørnesaks av en vennefelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. november 2010 #3 Del Skrevet 26. november 2010 Kanskje, ikke at det har noe med dettte å gjøre, - men altså, - tenk om hu dama hans misliker skikkelig at at typen hennes har en venninne som er deg....? Mange damer er sjalu på sin gutts venninner vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. november 2010 #4 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg har en veldig nær venn som er gutt. Han har nå blitt sammen med en jente jeg såvidt vet hvem er. Greia er at jeg er svært betatt av han. VI har det veldig koselig sammen og jeg har aldri hatt det sånn med en gutt uten å være sammen med han før. Jeg vil derfor heller holde dette for meg selv, enn å ødelegge vennskapet vårt. Dette er noe jeg har bestmet meg for. Problemet er når han forteller om henne. At hun er så forsiktig i senga, at de har det så koselig, at hun viser hensyn til han og så videre. Men han vet ikke hvorvidt hun vil satse på han. Det virker som de har det helt ok sammen. Noe jeg syntes er fantastisk. Mitt eneste mål er at han skal være lykkelig. Problemet er at det er så tungt å sitte å høre han fortelle om hun. Allikevel er jeg fornøyd med at han stoler så mye på meg at han gjør det. Mange ville kanskje gitt råd som gjorde det være for dem, men jeg vil at det skal gå best mulig. Litt dobbelt moralsk sånn sett, om man kan kalle det, det. Måtte bare få klarnert hodet litt. Dette hjalp på Ja, det er utrolig hvilke uheldige valg man kan gjøre pga følelser. Være venner med en fyr du er betatt av når han er i sammen med ei anna som han forteller deg om? Helt sinnsvakt egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå