Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godteri?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg har lyst på :)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca. 4 ganger i uken. Men spiser ikke så mye. Er glad i sjokolade :)

Skrevet

Bare i helgene. Prøver i hvert fall å ikke spist godteri i uka. Ikke alltid like lett men...

Skrevet

Veldig sjeldent, men den siste uka litt mer enn vanlig. Spiser som regel sukkerfritt godteri om jeg spiser noe.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Blir nok ca hver dag :sjenert: Ikke at det er noen store mengder om gangen stort sett. Synes f.eks de NonStop-pakkene med småposer i er genial. Da tar jeg en liten pose på 30 gram, og så kan det være dagens snop.

Skrevet (endret)

Veldig sjelden. Frister rett og slett ikke. Blir ca. èn gang i mnd.

Har lagt meg på en høyere kaloriinnhold (når det gjelder måltider - altså skikkelig mat), og suget har forsvunnet helt.

Endret av Stellia
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Dere som spiser sjeldent, hvordan klarer dere det ? :gjeiper:

Skrevet

1 gang i månden kanskje :)

Skrevet

Flere ganger daglig. ;)

Skrevet

Pga jeg ikke er så glad i godteri. Derfor så spiser jeg det ikke så ofte heller. Så prøver jeg å være mest mulig sunn

Skrevet

Har mer eller mindre avvendt meg fra sukker generelt, og jeg blir ordentlig fysisk dårlig om jeg spiser produkter generelt med mye sukker.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Når jeg har lyst på :)

jepp, jeg og.

Tidvis er det daglig, andre tider er det kun helger, og andre ganger er jeg lei. Spiser sjokolade når jeg har lyst på, dog ikke alltid så MYE som jeg har lyst på... hehe..

Jeg spiser og drikker "altfor" sunt ellers, mye pga intolleranse for diverse, så en sjokolade her og der unner jeg meg. :)

Skrevet

Jeg spiste ofte godteri/sjokolade før, men hadde et veddemål om at jeg ikke skulle spise noe snacks,godteri,sjokolade, potetgull ol på en mnd...og akkurat i dag har jeg ikke rørt noe slik på 10 mnd! :)

• Liker 1
Skrevet

Spiser lite søtt, egentlig. Bruker ikke sukker i hverdagen og drikker bare vann og grønn te.

Men jeg er veldig glad i sjokolade, så det unner jeg meg nå og da :) Noen ganger går det flere uker mellom hver utskeielse, andre ganger blir det plutselig tre ganger på én uke.

Skrevet

I perioder kan jeg gå ukesvis uten å spise godteri. I andre perioder kan jeg spise litt hver dag.

Skrevet

Som jeg skrever lenger oppe, var løsningen for meg å spise mer ordentlig mat. Da forsvant suget. Har også prøvd (seriøs) lavkarbo, og da var virkelig søtsuget helt borte.

Skrevet

Som jeg skrever lenger oppe, var løsningen for meg å spise mer ordentlig mat. Da forsvant suget. Har også prøvd (seriøs) lavkarbo, og da var virkelig søtsuget helt borte.

Ja det er egentlig litt syk følelse- det frister ikke litt en gang! Jeg skulle smake litt sjokolade etter en stund på lavkarbo, den smakte bittert. Cola var helt grusomt...

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Jeg blir også dårlig av for mye sukker, om natten får jeg omtrent ikke sove, er bare urolig ( vet ikke helt om det kommer av sukker, da) ellers så blir jeg nesten sliten og egentlig ganske lei av alt, men jeg klarer ikke å la være forde.

Tror kanskje jeg trenger en bekreftelse på at jeg ikke har godt av sukker.

Jeg spiser utrulig lite mat, men alt for masse godt.

I morgen er det ny uke, altså nye muligheter ! ^^

Skrevet (endret)

Det spørs jo litt hva en regner som godteri da. Det behøver ikke alltid være så veldig usunt. Jeg er selv en sånn type som går og knasker på noe stort sett hele tiden. :) Nå har jeg laget en nyydelig konfekt av mørk kokesjokolade (sunt med kakao :jepp:), kokosfett, nøtter og mandler. Det går vel med en 4-5 sånne små om dagen nå. Jeg spiser masse frukt og nøtter, og det er jo også "godteri" på en måte. Ellers slår jeg til med kakebaking en gang innimellom og da blir det masse! Brus drikker jeg maks en gang i uken. Jeg sitter hjemme med skadde knær om dagen, så det blir mye pc, tv, lesing og ... småspising. :) Men jeg spiser sunt ellers og har aldri hatt problemer med vekta, så jeg tar det igrunnen med knusende ro.

Endret av Aurora M.
Skrevet

Prøver å holde meg kun til lørdager, men av og til spiser eg kanskje litt chips eller sjokolade utenom. Men ikkje så veldig mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...