Gjest Lebewesen93 Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Ja...hvor ofte spiser du godt og hvor mye spiser du ? Har fått det for meg at veldig mange er av den typen som kun spiser litt godt i helgene, men når man går i butikker og slikt så ser man jo mange som står ved godtehyllen, tirsdag som lørdag.. Jeg skal være helt ærlig, å jeg spiser godteri hver dag. Mest sjokolade, da. Trenger ikke å være så veldig mye, men litt sjokolade blir det hver dag. På lørdag blir det litt mer enn litt...hehe
Gjest Hikken Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Spiser litt sjokolade hver dag, ofte sjokade blandet med melk
Sunniva81 Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Prøver så godt jeg kan å spise kun i helgene! Meeeen, det kan bli en sjokolade midt i uka også hvis jeg er skikkelig sugen,f.eks dagene før mensen. I går f.eks fikk jeg helt noya på sjokolade,rett etter trening,så jeg satte meg i bilen og kruste avgårde til nærmeste butikk. Da ble det med en New energy og den nye Stratosen hjem Men det var godt da!! Bevares!
Aricia Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Vanlig smågodt, salt snacks og denslags: Aldri. En helg iblant kan jeg spise noen ruter mørk sjokolade til en kopp espresso etter middag, eller 2-3 biter belgisk konfekt om lekkersulten virkelig melder seg. Noen ekstra i høytider som jul og påske.
Hecubaa Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 Jeg spiser også sjokolade hver dag! Og brus blir det cirka annenhver dag..
Gjest Sommertid Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Jeg prøver å holde snopet til helgene, men det er utrolig vanskelig! Har meg som regen en sjokolade eller to i løpet av uka også.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Jeg spiser godteri 1 dag i uken. Og da blir det gjerne 300-400 g Elsker smågodt, og gleder meg hele uken til lørdagen
Gjest Xelle Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Alt fra hver dag til et par ganger i måneden. Kommer litt ann på..men godteri er jo så godt o.o
Gjesten Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Huff, alt for ofte. Men nå SKAL jeg begynne å begrense meg til helgene... Prøve, hvertfall
Gjest Dainty Skrevet 26. november 2010 #10 Skrevet 26. november 2010 Jeg spiser egentlig når jeg får lyst på. Men til gjengjeld skal det kun en liten mengde til før jeg blir fornøyd, kjøper vel smågodt for ca 15-20 kroner av gangen. Det varierer også etter årstiden - om sommeren kan jeg gå ukesvis uten å kjøpe godteri (men spiser nok litt allikevel om familie/venner byr). Jeg har mer enn nok med å proppe i meg jordbær og moreller Nå om vinteren, derimot, kjenner jeg sjokoladesuget ganske ofte. Man skal nyte livet mens man har det! Jeg lager sunne, hjemmelagde måltider og bruker uhyre lite sukker i matlagingen, så da ser jeg ikke problemet med å kose meg litt noen kvelder i uken. Det har jeg gjort bestandig og er både slank og frisk som en fisk allikevel
Gjest Dainty Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 Vanlig smågodt, salt snacks og denslags: Aldri. En helg iblant kan jeg spise noen ruter mørk sjokolade til en kopp espresso etter middag, eller 2-3 biter belgisk konfekt om lekkersulten virkelig melder seg. Noen ekstra i høytider som jul og påske. Kan jeg spørre om hvorfor du spiser godteri så sjelden? Kjenner jeg blir smådeprimert med tanken.. 1
Aricia Skrevet 26. november 2010 #12 Skrevet 26. november 2010 Kan jeg spørre om hvorfor du spiser godteri så sjelden? Kjenner jeg blir smådeprimert med tanken.. Og jeg blir smådeprimert med tanke på å spise smågodt - jeg synes ikke det er noe godt, rett og slett!
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #13 Skrevet 26. november 2010 Jeg spiser nesten hver dag. På en uke går det nok en pose potetgull, en stor sjokoladeplate, en velfylt smågodtpose og en kjekspakke. Minst Men jeg drikker aldri brus i det minste.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #14 Skrevet 26. november 2010 Nå er jeg i ketolyse, så jeg har ikke spist sukker eller karbohydrater på nesten tre uker. Før det spiste jeg godis alt for ofte. Mest samboeren min som er fullstendig avhengig av sjokolade o.l., og da ble det til at jeg også spiste en del.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #15 Skrevet 26. november 2010 Før, da kunne jeg spise litt godt hver dag. Det var alltid en sjokolade og en cola og litt drops eller smågodt hver dag. Noen dager tok det helt av og jeg kjøpte 1,5 liter coca cola, en stor chipspose, en stor 250 grams sjokolade-plate, en stor godtepose til 50-60 kr. Jeg satt og spiste alt sammen mens jeg koste meg med blader og bøker og med musikk i bakgrunnen. Slik var det: Etter å ha gomlet på sjokolade, fikk jeg lyst på noe fra godtposen. Så trengte jeg noe salt som chips, og jeg skylte deretter alt ned med cola. jeg ble jo kvalm og dårlig, og det var jo helt forferdelig... Ikke rart jeg var så mye syk og at jeg var litt rund... Men til slutt klarte jeg å snu om på det, og kuttet ut chips og brus, og jeg prøvde bare å kjøpe smågodt i helgene. Sjokolade er jeg svak for, så det tok litt tid før jeg kuttet ut. Jeg gikk fort ned i vekt, fordi jeg spiste så mye fisk og kylling og grønnsaker og frukt og drakk mye vann. Det var deilig egentlig, siden huden ble mye bedre, jeg ble slank og tennene ble penere. Idag kjøper jeg bare litt godt i helgene, men som regel spiser jeg frukt og grønt og bær om jeg vil ha noe godt. Akkuratt nå spiser jeg på pulverpadder
Xaphan Skrevet 26. november 2010 #16 Skrevet 26. november 2010 Jeg spiser bare godteri på lørdager, men nå som dagene er fylt med eksamenslesing hender det jeg spiser litt i ukedagene, ut av ren kjedsomhet rett og slett. Brus har jeg ikke drukket på to år (sett bort fra når jeg blander meg drinker sene lørdagskvelder ) Jeg merker dog ingen (i det minste veldig liten) effekt av det på kroppen. Jeg husker hvor bitter jeg var i fjor da alle vennene mine spiste godteri og drakk brus hver dag (og heller ikke var i aktivitet), og samtidig var slankere enn meg. Frustrerende!
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #17 Skrevet 26. november 2010 Hver dag dessverre. Er blitt vhengig av sukker. Lett-brus, sjokolade og potetchips.
Christina_ Skrevet 26. november 2010 #18 Skrevet 26. november 2010 Spiser mest potetgull og kjeks. Blir litt smågodt i ny og ne da...
Gjest Idamarte Skrevet 26. november 2010 #19 Skrevet 26. november 2010 Jeg prøver å holde snopet til helgene, men det er utrolig vanskelig! Har meg som regen en sjokolade eller to i løpet av uka også. Samme her!
Marshmallow Skrevet 26. november 2010 #20 Skrevet 26. november 2010 Spiser nok godteri ca. 5 dager i uka. Prøver å kutte ned, målet er å kunne spise godis kun i helgene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå