Shine21 Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 jeg sitter å noterer til eksamen for harde livet.. å på eksamensdagen får man vel 3o min til disp, for å skrive notater man kan ha med inn på eksamen i det emnet man får utdelt.. ( forresten, noen som vet hvordan man får utdelt? må man trekke lapp? eller får alle det samme emnet?) men kan man skrive på begge sider av dette arket..?? eller bare en a4 side liksom..? begynner å slite med plass så mange stikkord som jeg tenkte å ha.. (prøver jo ut litt nå..) å neij, jeg skal seff ikke sitte å lese av notatene..... men greit å ha stikkord.. og noen kap. er lange..
Betty2 Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 er det Muntlig du skal opp i? vi trakk emner, men en klasse på en annen skole, fikk tildelt ulike emne hver. vi fikk dobeltsidig linje ark og kunne dermed skrive på begge. men vær obs dersom den enesdien er linjert og den andre siden er blank, så ville jeg forhørt meg med læreren Evt eksamens ansvarlig først.
Shine21 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2010 det er muntlig ja.. ! ok skjønner, da skal jeg sjekke det! takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå