Gå til innhold

Hva er den verste sminken du noen gang har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den verste sminken du noen gang har prøvd? :popcorn:

Jeg kan begynne. Jeg må si at det såkalte mineral pudderet fra Loreal var en stor skuffelse. Kosten var alt for liten og ikke minst veldig hard. Var vond å bruke og var vanskelig å få det fordelt jevnt i ansikte. Så nesten skitten ut. Huff!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Har egentlig ikke vært så fornøyd med sminken fra Loreal, maxfactor osv. De merkene som er på HM og Cubus. Øyenskyggene drysser noe vilt og lipglossene sitter på i max 5 min osv.

• Liker 1
Skrevet

Det aller verste er nok slike sminkebokser man alltid fikk når man var liten, med hundre forskjellige øyeskygger som kun ga et ørlite hint av farge... uff! :fnise: Ellers har jeg ikke vært særlig fornøyd med sminke fra Cubus og H&M (egenproduksjoner), og heller ikke type MaxFactor, Loréal, osv.

Skrevet

Har egentlig ikke vært så fornøyd med sminken fra Loreal, maxfactor osv. De merkene som er på HM og Cubus. Øyenskyggene drysser noe vilt og lipglossene sitter på i max 5 min osv.

Har du prøvd en Eye primer før du tar på øyenskyggen? :goodbye:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Har du prøvd en Eye primer før du tar på øyenskyggen? :goodbye:

Hjelper det mot at øyneskyggene drysser?

Skrevet

All dritten som er å få kjøpt på HM, Cubus og lignende. Spesielt foundatione fra Loreal og Maxfactor. Grusomme!

Eyelinere og slikt er jeg ikke så nøye på, så de kan jeg kjøpe på HM, men ikke foundation, mascara, concealer, bronzere o.l.

Skrevet

Det hjelper litt siden øyenskyggen fester seg bedre, men er øyenskyggen sugen uansett vil det ikke gjøre den fantastisk ;)

Skrevet

Det gjør det ihvertfall hos meg :)

Skrevet

All den dritten som kjøpes i kjedebutikker som HM, Lindex, Cubus osv er ting jeg holder meg langt unna. Bruker kun sminke kjøpt på parfymerier, de er mye drøyere og sitter mye bedre. :)

Skrevet

All den dritten som kjøpes i kjedebutikker som HM, Lindex, Cubus osv er ting jeg holder meg langt unna. Bruker kun sminke kjøpt på parfymerier, de er mye drøyere og sitter mye bedre. :)

Enig. Kjøper å sminke på parfymerier. Mye bedre sminke der enn sminken fra Hm osv :)

Skrevet

Gosh flytende eyeliner... lagde no psykedeliske greier som ansiktsmaling i en festlig setting, og den gikk faen ikke av, neste dag skulle jeg i jobbintervju... heldigvis var det barnehage og jeg fikk jobben, men fuck gosh langt oppi fua!

• Liker 2
Skrevet

I.D minerals pudder fundation greier. Fæle greier!

• Liker 4
Skrevet

I.D minerals pudder fundation greier. Fæle greier!

Hvorfor var det fæly? Bruker det selv, vet at det inneholder Bismuth, men dekkevnen er mye bedre enn f.eks. Tikei (for min hud).

Skrevet

Hvorfor var det fæly? Bruker det selv, vet at det inneholder Bismuth, men dekkevnen er mye bedre enn f.eks. Tikei (for min hud).

*fælt

Skrevet

Maybelline sin Dream Liquid Foundation. Kakete, og gav meg urenheter...

I tillegg må jeg si Dior Show sin vannfaste maskara, som ødela vippene mine etter én gang.

Skrevet

Foundation og pudder fra Maxfactor osv. Får bare kviser av det og føles sikkelig ekkelt på huden:s Merket en stooor forskjell da jeg prøvde foundation fra Clinique. Wow sier jeg bare.

Skrevet

Foundation fra Maybelline! Herregud! Den flytende mineralgreia, jeg så ut som et SPEIL i ansiktet. Ord kan ikke beskrive hvor oljete jeg så ut. Og samme med H&M sin egne. Nei og nei!

Gjest Silvermist
Skrevet

Hva er den verste sminken du noen gang har prøvd? :popcorn:

Jeg kan begynne. Jeg må si at det såkalte mineral pudderet fra Loreal var en stor skuffelse. Kosten var alt for liten og ikke minst veldig hard. Var vond å bruke og var vanskelig å få det fordelt jevnt i ansikte. Så nesten skitten ut. Huff!

Så greit at du skriver innlegget for meg, så slipper jeg :ler:

Uten tvil det største drittproduktet jeg noen gang har kastet bort penger på!

Skrevet

Time balm fra The Balm, consealer som ble kakete og som fremhevet linjer under øynene. Kjempeoppskrytt produkt.

Million lashes fra loreal, edderkoppvipper, nei takk.

Alle foundations fra max faktor, de i medium-toner er rosa!

Skrevet

Så greit at du skriver innlegget for meg, så slipper jeg :ler:

Uten tvil det største drittproduktet jeg noen gang har kastet bort penger på!

Man kan jo nesten ikke kalle det for et mineralpudder en gang. Må være noe av det verste jeg å har prøvd. Den kosten var vondt å bruke. Møkka produkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...