Gå til innhold

71 grader nord 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

e det fleire som følgar med på årets 71gradar nord her?

eg digga denne serien, den har litt av alt; sterke personligheter, flotte naturopplevelsar, taktikeri (come on, kva er vel ett reality show uten litt taktikk?) og spennende oppdrag!

nå er det ikkje lenge igjen ta serien og eg e så spent på kem som vinn!!! eg heiar på MARI VEDUM!! huks å stem på ho som årets publikumfavoritt på tvnorges sine nettsider HER :jepp:

har du nokon favoritt?

:)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker ikke som at 71 grader nord har fenget KG'ernes interesse, etter mangelen på innlegg å dømme. Synes at årets runde har vært litt tam. Har ikke fått noe sympati med noen av deltagerne. Men har iallefall antipati ovenfor Erlend, eller hva han nå het. Han fremstår ikke som helt god i hodet. Ingen verdig vinner i ham, iallefall. De tre andre som er igjen er alle verdige vinnere, men kanskje spesielt Gøril. Hun har mentalt backet opp mange av de andre underveis. Bra egenskap!

Skrevet

Så lenge Erlend IKKE vinner, er det egentlig ett fett for meg hvem som vinner. Synes både Mari og Gøril har fortjent det. Men jeg synes også at Gøril var litt i overkant stygg mot Marit forrige gang, som dolket henne slik i ryggen. For meg virket det som at de virkelig hadde blitt skikkelig venner. Meen, det er jo en konkurranse og hun måtte jo tenke på å redde sitt eget skinn. Likevel stygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...