AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Så programmet med Prinsesse Märta Louse på FEM i går, og jeg kjente meg igjen i en del av det de snakket om. Flere som så programmet og som kjenner seg igjen? Kjente meg særlig igjen i det de snakket om ang å ha auraen for åpen og å plukke opp andres signaler i tide og utide. Særlig slitsomt er det når jeg ikke vet hva følelsene gjelder eller hvem de angår. Tenker at det sikkert hadde vært greit å få litt hjelp til å utvikle disse evnene og få litt kontroll over dem, men må si jeg er livredd for hva de kan bringe med seg! Noen som har det på samme måte? Kanskje noen gode råd?
InnerLight Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Jeg har det på samme vis og kan forsøke å gi råd. Men det ville være enklere om du satte mer ord på hva du er ute etter, hva du ønsker å vite mer om.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Tenker som sagt at det kanskje hadde vært greit å lære meg både å tyde alle disse signalene, og at jeg ved en dypere innsiket kan lære meg å blokkere ute også i stedet for å gå rundt som en parabolantenne og plukke opp alt og alle. Har lurt litt på å melde meg på noe kurs, men det er vel ganske dyrt og hvordan i alle dager skal man kunne finne det rette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå