Sophie-Ann Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Jeg har kjøpt 24 flaxlodd, som jeg har lagt hver sin konvolutt med en liten personlig hilsen i fra meg. Disse tenkte jeg å knyte sammen med en rød sløyfe. Hva syns dere? Det skal sies at han skal offshore neste uke, så derfor kunne jeg ikke sende med han hva som helst.
PiPP Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Syns ikke det var noen dum ide, selv tenker jeg å skrive ned 24 forskjellige grunner til at jeg elsker kjæresten min, hvor han får en grunn for hver dag - sikkert noe i likhet med det du har tenkt med personlig hilsen Sånt vil jeg hvertfall tro blir satt stor pris på når man er langt vekk fra hverandre Men er fortsatt litt usikker på hvordan jeg kan få lagt dette fram i form av en kalender. Forslag?
Sophie-Ann Skrevet 26. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2010 Hmmm...nå er ikke jeg så veeldig kreativ av meg, men du kan f.eks henge opp små hjerteformede post-it lapper rundt om i huset, i kjøleskapet, på matpakken, i bilen osv. En for hver dag.
einna Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Synes det er en god ide Spesielt siden han skal ut. Vurderer å gjøre noe lignende selv. Hadde egentlig lyst å lage øl-kalender, men det blir for dyrt for studentøkonomien min i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå