Donnie Darko Skrevet 14. oktober 2003 #1 Skrevet 14. oktober 2003 Altså.. når det gjelder hårprodukter... Hår er da bare DØDE celler.. hvordan i all verden skal vitaminer og annet drit kunne tilføre døde celler noe mer styrke? Det funker jo bare ikke. Og alt det dritet de prøver og deale fra tv-shop! "Gå ned i vekt med Ab-crusher 3000" eller no.. hver gang så sier de at DENNE er bra. Den er mye bedre en alt annet (inkludert den forrige modellen som visstnok også skulle være bedre en alt annet). Og de derre el-sjokk greiene som liksom skal "zappe" bort overflødig fett mens du ligger og kaver i soffaen!? Det er jo direkte latterlig! Og i tillegg så har de alltid en eller annen støvete olding med hvit frakk som liksom skal posere som en lege (dette er vel høyst sannsynlig en fyr som dumpa ut av første semester på sykepleierskolen) som varmt omtaler det nye produktet deres Antirynkekrem med "natrium-kylkalkil osv.." er og noe jeg tviler sterkt på har noe effekt. Newsflash! Det finnes ikke noe vitaministitutt i sveits og b-12 er ingen vitamin!.. Jeg trodde det var forbudt med direkte løgn i en reklame jeg!? Barbermaskiner er også bare drit.. Det eneste som funker og barberer tettest ER høvel og vil alltid være det! Neste gang du ser en slik reklame og tenker "men det kan jo ikke være sant!" så er det mest sannsynlig ikke det. 1
Gjest gurimalla Skrevet 14. oktober 2003 #2 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg vet at hår er bare døde celler, men det er forskjell på hårprodukter. På samme måte som det også er forskjell på vaskemiddel (tøy er heller ikke levende). Jeg vet at det er forskjell i kvalitet på produkter, men tror ikke de kan utføre mirakler....
VesleBråka Skrevet 14. oktober 2003 #3 Skrevet 14. oktober 2003 B-12 er vitamin! Det kalles også cyanokobalamin/ kobalamin. "Vitamin B12 må være til stede når arvestoffet kopieres og når celler skal dele seg. Dannelsen av røde blodceller og vedlikeholdet av nervesystemet er også avhengig av vitamin B12." [Lommelegen.no]
Donnie Darko Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2003 da tok jeg feil.... ..faen
aline Skrevet 14. oktober 2003 #5 Skrevet 14. oktober 2003 og ang barbermaskiner, så kjenner jeg maaaaange mannfolk jeg som bruker barbermaskin og er storfornøyd med det resultatet, mulig det er fordi høvel tar litt for godt og de ikke har lyst til å føles som babyrumper i fjeset selv om det er fysisk mulig i noen timer? Alle ønsker forskjellige ting, dette vet de som lager reklame, og spiller på det. Noen liker barbermaskiner, noen ønsker til og med å barbere seg med barbermaskinen i dusjen, derfor lager produsenten en maskin det funker med, også lager reklamebyrået en reklame som skal få mannfolk som kanskje kunne ha lyst til å bruke denne til å kjøpe akkurat den! Og ja, det er mye tull i reklamer, men reklamen er i stor del laget for at vi skal huske produktet når vi skal ut å handle. Når du skal ut å kjøpe en ansiktskrem og ikke vet helt hva du vil ha, kanskje du i tillegg har litt dårlig tid, så er det lett å ta en du har sett før fremfor en som du ikke har sett noe reklame for, og da har jo reklamen solgt da!!
starie Skrevet 14. oktober 2003 #6 Skrevet 14. oktober 2003 Altså.. når det gjelder hårprodukter... Hår er da bare DØDE celler.. hvordan i all verden skal vitaminer og annet drit kunne tilføre døde celler noe mer styrke? Det funker jo bare ikke. Håret er bygd opp av døde celler, men består også av proteiner, vann, fettstoffer og andte ting. Når noen av disse stoffene mangler kan håret blir tørt, flokete, glansløst og fett. Shampoer tilfører ikke så mye, balsam tilfører litt og kurtilfører mye. Reklame kan faktisk være sant Donnie :D (der tok du feil igjen )
Gjest lurven Skrevet 14. oktober 2003 #7 Skrevet 14. oktober 2003 f.eks den tannkremen som man liksom får hvitere tenner av.. hvem tror på sånt det finnes jo faktisk tannkrem man får hvitere tenner av men den er ikke lov å selge da
Gjest GreenSky Skrevet 15. oktober 2003 #8 Skrevet 15. oktober 2003 Altså.. når det gjelder hårprodukter... Hår er da bare DØDE celler.. hvordan i all verden skal vitaminer og annet drit kunne tilføre døde celler noe mer styrke? Det funker jo bare ikke. Jeg er enig med deg, det er utrolig hva reklamens makt kan gjøre med oss. Det er bare en liiiten ting: Hårsekken er levende, og kan suge til seg næring som vitaminer, osv. Ellers så skal en heller ikke undervurdere reklamens makt! Reklamen er laget av folk med god peiling på den menneskelige psyke.
Cawarra Skrevet 15. oktober 2003 #9 Skrevet 15. oktober 2003 Altså.. når det gjelder hårprodukter... Hår er da bare DØDE celler.. hvordan i all verden skal vitaminer og annet drit kunne tilføre døde celler noe mer styrke? Det funker jo bare ikke. Dette sa min biologilærer også. Men en del produkter legger seg jo utenpå håret, som en film, slik at det ser ut som håret er blankere etc.
Klips Skrevet 15. oktober 2003 #10 Skrevet 15. oktober 2003 Det som er morsomt med mange av disse treningsdingsene er at de sier (veldig fort og utydelig, må høre godt etter): Kun fem minutter hver dag i tillegg til 30 minutter kardiovaskulær trening tre ganger i uken.
Gjest Virvel Skrevet 15. oktober 2003 #11 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg synes jeg er ganske flink til å ikke la meg påvirke av reklamer. Når jeg skal kjøpe et-eller-annet bryr jeg meg ikke om jeg har sett reklame for produktet eller ikke. Jeg sammenligner med andre, lignende produkter og velger etter magefølelsen. Tror aldri jeg har sett reklame for det jeg nå bruker av shampo/balsam, kremer osv...
Donnie Darko Skrevet 2. november 2003 Forfatter #12 Skrevet 2. november 2003 Det som er morsomt med mange av disse treningsdingsene er at de sier (veldig fort og utydelig, må høre godt etter): Kun fem minutter hver dag i tillegg til 30 minutter kardiovaskulær trening tre ganger i uken.
Gjest care Skrevet 2. november 2003 #13 Skrevet 2. november 2003 Det er jo en kjent sak at gode produkter selger seg selv, uten reklame. :blunke:
manji Skrevet 2. november 2003 #14 Skrevet 2. november 2003 Barbermaskiner er også bare drit.. Det eneste som funker og barberer tettest ER høvel og vil alltid være det! Som jeg skulle sagt det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå