Gå til innhold

Har du noen gang vist deg frem naken i sosial setting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klespoker som tenåring

Nakenløping gjennom lørdagshandlerush i russetiden

Nakenbading i fontenen foran RF-kjelleren på UiO

Lagde menneskelig statue under et rebusløp

Flere ganger på naturiststrand

Skrevet

Klespoker som tenåring

Nakenløping gjennom lørdagshandlerush i russetiden

Nakenbading i fontenen foran RF-kjelleren på UiO

Lagde menneskelig statue under et rebusløp

Flere ganger på naturiststrand

Mange opplevelser hehehe.

Hvordan var klespoker? Hvor gamle var dere?

Skrevet

Nesten hver dag. Bor i nederste etasje i hybelkomplekset der jeg bor. Går ofte naken ut på kjøkkenet om mårran for å hente et glass vann.

Ork å ta på seg boxer bare for det :P

Skrevet

Nesten hver dag. Bor i nederste etasje i hybelkomplekset der jeg bor. Går ofte naken ut på kjøkkenet om mårran for å hente et glass vann.

Ork å ta på seg boxer bare for det :P

Haha :P hva sier de andre til det da?

Skrevet

Haha :P hva sier de andre til det da?

Bare en som har sagt noe, og det var: "Jasså...".

Skrevet

Mange opplevelser hehehe.

Hvordan var klespoker? Hvor gamle var dere?

Vi var vel 13-14 år. Bere gutter, men TS skrev vel ikke eksplisitt at det måtte være med motsatt kjønn. Hvordan det var? Flaut. Irriterende når jeg tapte. Spennende fordi foreldrene satt i stua nede og visste ingenting.

Og nå kom jeg på at jeg også har vært med på å måle tissefanter (for det må vel kalles så i den alderen) i 1. eller 2. klasse på barneskolen.

Skrevet

Vi var vel 13-14 år. Bere gutter, men TS skrev vel ikke eksplisitt at det måtte være med motsatt kjønn. Hvordan det var? Flaut. Irriterende når jeg tapte. Spennende fordi foreldrene satt i stua nede og visste ingenting.

Og nå kom jeg på at jeg også har vært med på å måle tissefanter (for det må vel kalles så i den alderen) i 1. eller 2. klasse på barneskolen.

Hvordan kom dere på ideen å spille klespoker? De andre ble ikke nakne? Hvordan reagerte de når du ble naken?

Skrevet

Hvordan kom dere på ideen å spille klespoker? De andre ble ikke nakne? Hvordan reagerte de når du ble naken?

Husker ikke. Joda, vi spilte flere ganger. Vet/husker ikke, tipper de ble like flaue.

Gjest Katten.
Skrevet

- Sex på et dansegulv.

- Fullstendig stripping på fest har skjedd x antall ganger.

- Går ofte naken i kollektivet.

- Naken-servering i en bar på privatfest.

- Bokserfest som utviklet seg til "ta bildet av kuken og sende det videre til minst 5 kvinnelieg på kontakt-listen din"

- Ellers en god del sex i det offentlige.

Skrevet

- Sex på et dansegulv.

- Bokserfest som utviklet seg til "ta bildet av kuken og sende det videre til minst 5 kvinnelieg på kontakt-listen din"

Når du stripper på fest, går naken i kollektivet eller nakenservering i bar, hvordan reagerer folk? Og liker jentene det?

Gjest Katten.
Skrevet

Når du stripper på fest, går naken i kollektivet eller nakenservering i bar, hvordan reagerer folk? Og liker jentene det?

Folk flirer som regel og det er god stemning. Mange pleier å joine.

Responsen til jenter er alt fra latter, ordre om å kle på meg igjen, stripping til tafsing osv.

Skrevet

- Sex på et dansegulv.

Kult. Lettere å servere naken når det bare er ukjente tilstede synes jeg. Men du serverte på en privatfest med venner?

Skrevet

Folk flirer som regel og det er god stemning. Mange pleier å joine.

Responsen til jenter er alt fra latter, ordre om å kle på meg igjen, stripping til tafsing osv.

Så det er noen som blir heltent og begynner å tafse? Er det de litt mer "gærne" badgirlsene eller alle typer?

Skrevet

Jeg tapte i klespoker en gang da jeg var 12 år. :ler: Og har vært med på nakenbading flere ganger da, om det telles.. ;)

Gjest Katten.
Skrevet

Så det er noen som blir heltent og begynner å tafse? Er det de litt mer "gærne" badgirlsene eller alle typer?

Er jo gjerne jenter man alt har flørtet med, men også høvelige randoms.

Kult. Lettere å servere naken når det bare er ukjente tilstede synes jeg. Men du serverte på en privatfest med venner?

Yup, vi har et ganske avslappet forhold til kropp :)

Skrevet

Vet ikke om det er en sosial setting da, men jeg har vært naken når jeg har runka sammen med kompisene mine. :tongue:

Skrevet

Jeg tapte i klespoker en gang da jeg var 12 år. :ler: Og har vært med på nakenbading flere ganger da, om det telles.. ;)

Spilte du klespoker med både gutter og jenter? Hvordan reagerte de andre når du kledde av deg? Ble flere nakne?

Skrevet

Kanskje det er slik i din verden, men ikke i min verden.

Her er nakenhet en helt naturlig ting

Du er vel enig i at det er noe litt spesielt når noen kler seg splitter pine naken foran andre - det er jo avvik fra normalen? Jeg mener nå at det blir en mye mer seksuell situasjon med en gang.

F.eks:

http://www.seher.no/857443/paradise-torbjorn-kledde-seg-naken-i-julekalender

Skrevet

Du er vel enig i at det er noe litt spesielt når noen kler seg splitter pine naken foran andre - det er jo avvik fra normalen? Jeg mener nå at det blir en mye mer seksuell situasjon med en gang.

F.eks:

http://www.seher.no/857443/paradise-torbjorn-kledde-seg-naken-i-julekalender

Ja jeg er enig, nakenhet er jo tross alt noe uvanlig, alle har jo klærne på under normale sosiale forhold så en naken person blir jo litt "oooi"...

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Klespoker og et nacspiel som ble litt vel fuktig. Tok på meg ansvaret om å strippe! Somebody have to do it! :sjenert:

Det bedritne var at det ble filmet uten at jeg visste det. Veldig gøy i ettertid.

Endret av HunterLady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...