AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #1 Skrevet 26. november 2010 Hei. Hørte nå for litt siden om en fyr som kledde seg helt naken på fest og løp gjennom huset med masse mennesker der. Fra før av husker jeg en historie om to som sang karaoke splitter pine nakne på et vorspiel foran flere andre. I denne tråden tenkte jeg det hadde vært veldig gøy hvis dere ville fortelle om lignende historier fra hva dere har sett venner gjøre/gjort selv. Alt fra å kle seg naken foran de andre på vors, tape klespoker i tenåerene, gå naken inn i motsattes kjønns garderobe ved et "uhell", til de som har åpnet døren naken når noen har ringt på. Noen som har noen stories?
Gjest Xelle Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Tells det å være naken foran 15 leger? Det blir jo nesten en sosial setting når det er så himlades mange. 2
Sophie-Ann Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 Kun nakenbading på nachspiel, ble mye bading sommeren 2004
Sunniva81 Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Heldigvis har jeg ikke vært naken i noen slags setting med mye folk Men husker engang en kompis som ALLTID kledde seg naken på vorspiel før. Hehe... Det forsvant bare plagg på plag,av en eller merkelig grunn..
Gjest MikeWaters Skrevet 26. november 2010 #5 Skrevet 26. november 2010 (endret) Nakenbading! Ble tatt bilder av en gang i tiden, aktfoto altså, og da ble det etterhvert så naturlig å være naken i studioet at jeg strenet ut for å hente kaffe uten å tenke over at det satt noen lærlinger å spiste lunch Endret 26. november 2010 av MikeWaters 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Heldigvis har jeg ikke vært naken i noen slags setting med mye folk Men husker engang en kompis som ALLTID kledde seg naken på vorspiel før. Hehe... Det forsvant bare plagg på plag,av en eller merkelig grunn.. Så han bare kledde seg naken helt uten grunn flere ganger? Bare tok av sek klærne uten videre? :gjeiper: Haha. Hadde han fin kropp?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #7 Skrevet 26. november 2010 Nakenbading! Ble tatt bilder av en gang i tiden, aktfoto altså, og da ble det etterhvert så naturlig å være naken i studioet at jeg strenet ut for å hente kaffe uten å tenke over at det satt noen lærlinger å spiste lunch Hahahaha! Men var det nakenbading sammen med andre? Motsatte kjønn? Ble det litt sånn "se på hverandre"-stemning?
Sunniva81 Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 Så han bare kledde seg naken helt uten grunn flere ganger? Bare tok av sek klærne uten videre? :gjeiper: Haha. Hadde han fin kropp? Hehe.Jepp, bare for morro skyld.Joda,hadde brukbar kropp Han fikk alltid bedskjed om å beholde klærne på hvis han skulle få komme,men de for like fort av hver gang. Haha. Så løp han noen runder rundt i huset før han ble påkledd igjen.Var som regel dritings.
Gjest MikeWaters Skrevet 26. november 2010 #10 Skrevet 26. november 2010 (endret) Hahahaha! Men var det nakenbading sammen med andre? Motsatte kjønn? Ble det litt sånn "se på hverandre"-stemning? Ja, vi var ofte en hel gjeng med både menn og kvinner. Noen var kjærester, noen single. Ja, man kan jo ikke unngå å se Endret 26. november 2010 av MikeWaters
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 Har også vært naken foran 15-20 leger og sykepleiere, men da hadde jeg så vondt at jeg ikke tenkte på det =P (akutt keisersnitt) Ellers pleier jeg å holde klærne på =)
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #12 Skrevet 26. november 2010 Nope aldri hendt, kommer sikkert ikke til å skje heller. Liker å ha klær på.
Golde Skrevet 26. november 2010 #13 Skrevet 26. november 2010 Husker at vi i russetiden løp nakne rundt en flaggstang.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #14 Skrevet 26. november 2010 Jeg har badet naken med venner og familie mange ganger. Ellers går jeg bestandig naken i både offentlig og privat (dersom det er ok for vertsskapet) dampbad. Har også hoppet naken i poolen på nachspiel flere ganger, men det var da jeg var ung.
Gjest Henriette Skrevet 26. november 2010 #15 Skrevet 26. november 2010 Sammen med venninnen min mens vi er på Maspalomas-stranden på gran canaria. Og 2 ganger på Kalvøya i sommer.
Gjest Tor Skrevet 26. november 2010 #16 Skrevet 26. november 2010 Har vært på nakenstrender på ferie med dama,og det er ganske enkelt en utrolig deilig opplevelse.
Gjest Sommertid Skrevet 26. november 2010 #17 Skrevet 26. november 2010 Har badet naken i boblebad flere ganger, ikke med så kjempe mange ande men noen var det jo. Var på hyttetur en gang med en vennine og 4 kompiser. Jeg og vennina mi satt inne på det ene rommet en liten stund for hun hadde kranglet med typen som også var der. Når vi kom inn på stua igjen står der 4 nakne mannfolk og hopper opp og ned foran peisen, da hadde de vert ute på en naken springe runde rundt hytta i det snøkavet og ikke det minste sjenerte ovenfor oss jentene som også var der Det skal siest at de hadde litt innabords alle sammen. Også på hyttetur, jeg hadde gått og lagt meg(sover naken), men fant ut etter en stund at dette ikke var noe gøy alika vell og sluntret inn på stua netto med dyna rundt meg. Den fikk jeg selvfølgelig ikke ha i fred. Ble dratt av meg flere ganger. Alkohol innabords her også ja. Har også fått høre at jeg stilte meg opp i stua hos en kammerat som jeg sov hos splitter naken en gang, men dette kan jeg absolutt ikke huske og han er den eneste som sier det, derfor velger jeg å tro at han bare tuller =) Jeg er egentlig ikke så sjenert over kroppen min og bryr meg egentlig fint lite om hvem som ser meg naken.
Gjest Linda sofie Skrevet 26. november 2010 #18 Skrevet 26. november 2010 Har vært på hyttetur hvor vi alle løp nakene ut i snøen. Det var kaldt det! Har også badet naken flere ganger med venninene mine. En vennine av meg har et stort boblebadekar så hender vi tar oss noen øl å bader nakene der. Var foresten på fest for ikke så lenge siden med en fyr (aner ikke hvem han var) som kledde seg helt naken og satt seg naken i sofan. Vi fikk fort på han klærene igjen
FantasDick Skrevet 26. november 2010 #19 Skrevet 26. november 2010 Jeg har vel badet naken et par (egentlig mange..) ganger, både på nachspiel og edru. Har også spilt klespoker én gang - jeg var tydeligvis ikke så god i poker. Og så har jeg og venninna mi sprayet hverandre med selvbruning, naken på balkongen på hotellet, med tilskuere. Vi var på heisatur i Sverige og gjorde oss klar for en kveld på byen. Sprayet oss ute pga. sølet fra selvbruningssprayen, og halvveis ute i prosessen oppdaget vi at ganske mange hadde fått øye på oss. Vi ble litt flaue, men tenkte nok "what the hell!" og fortsatte mens vi danset og lo! Var sikkert bare ukjente folk som så oss likevel. En kompis fra vennegjengen pleide alltid å kle seg naken ute på byen. Vi pleide ofte å gå på et litt rolig utested hvor de hadde et piano stående. Han vrengte av seg klærne og spilte piano! Hver gang!!
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #20 Skrevet 26. november 2010 Har vært på hyttetur hvor vi alle løp nakene ut i snøen. Det var kaldt det! Har også badet naken flere ganger med venninene mine. En vennine av meg har et stort boblebadekar så hender vi tar oss noen øl å bader nakene der. Var foresten på fest for ikke så lenge siden med en fyr (aner ikke hvem han var) som kledde seg helt naken og satt seg naken i sofan. Vi fikk fort på han klærene igjen Hahaha! Ser det for meg. Men den gangen på hytta, var det både gutter og jenter som løp nakne i snøen? Hvor gamle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå