Gjest Starya Skrevet 14. oktober 2003 #2 Skrevet 14. oktober 2003 Grillpølser ca 10 min, og kjøttpølser ca 20 min. Pass på at vannet ikke begynner å koke, da... Ikke for det, pølsesuppe kan jo og være godt.
Lula Skrevet 14. oktober 2003 #3 Skrevet 14. oktober 2003 Du trekker vel ikke grillpølser og kjøttpølser. De steker man (eller griller da) :-) Wienerpølser derimot................
Gjest sunshine-t Skrevet 14. oktober 2003 #5 Skrevet 14. oktober 2003 kunne jo sagt at det var wiener det var snakk om...
starie Skrevet 14. oktober 2003 #6 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg trekker wienerpølsene i ca 10 minutter(til de flyter).
Gjest Starya Skrevet 15. oktober 2003 #8 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg hiver i en buljongterning (til alle slags pølser).
fruenge Skrevet 15. oktober 2003 #9 Skrevet 15. oktober 2003 Det er som med wienerpølser som med andre typer pølser (dog ikke spiselige) du kjenner på de når de er ferdige. Ta en klype og rist litt på de, er de stive så er de ferdige, men er de slappfisk så må de varmes mer. Tips til pølsevann: alt fra øl, pepper ol, men mest vanlig er vel kjøttbuljong og bittelite grann eddik. Da blir det knekk over pølsene. hilsen pøslsespesialisten som drev byens beste pølsebod i studietiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå