Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Begynner å bli gal av at alle eyelinerene mine renner og blir stygge etter en dag. Er det noen som har noen anbefalinger til meg? Jeg har Chanel og Dior sine i brun og svart, men disse bare renner og gir pandalook.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MAC sin gel eyeliner. Den holder til du vasker den av! Jeg er utrolig fornøyd med den :)

Skrevet

MAC sin gel eyeliner. Den holder til du vasker den av! Jeg er utrolig fornøyd med den :)

Den skal sjekkes ut! Men siden den er gel, ser den mer ut som en våt-eyeliner da? Det har jeg nemlig, og synes ikke det er så pent på meg, kler ikke så skarpe kanter. :)

Skrevet

Denne her må du påføre med en eyeliner kost. Derfor kan du egentlig tilpasse intensiteten selv :) Dvs. blende den litt mer ut dersom du syns den blir for skarp. Allsidig eyeliner dette her ;)

Skrevet

Dersom du jobber raskt, klarer du nok å duse den litt ut. Men hvis du vil ha litt mykere kanter, anbefaler jeg deg å prøve å påføre en mørk øyeskygge med en fuktet, skrå pensel. Det sitter bom fast, og du kan i tillegg justere slik at du får myke linjer. :)

Skrevet

Supert! Tusen takk for tips! Kjører på og tester ut begge deler :)

Skrevet

Urban Dexay 24/7 sitter veldig bra, og den er i tillegg "myk" sånn at man ikke får en så veldig hard look (hvis ikke man går inn for det, da.)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd alt som er nevnt her. Favoritten min for tiden er Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil. Har omtrent 20 ulike farger av den.

Her finner man omtaler: http://www.makeupalley.com/search.asp?q=urban+decay+24%2F7

For flere (kan klikke øverst på "antall tilbakemeldinger og gjenkjøp" for å finne de som er "best likt": http://www.makeupalley.com/product/searching.asp/CategoryId=103/SC=BUYAGAIN/SD=DESC

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Sensai sin Liquid Eyeliner er bra, lett å påføre og varer lett 14-18 timer på meg :)

Skrevet

Bobbi Brown sin gel eyeliner som man legger på med pensel er også kjempebra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...