Gå til innhold

Hjemmeside

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg etter flere år med hjemmeside, å slette alle bildene av mine barn. Det er fra de var små, dvs år 2000 og før. Det er ikke noe nakenbilder men jeg fikk litt frysninger da eldste fortalte meg at det er lett å finne bildene selv når jeg har lagt inn passord beskyttet side.

Så nå er det over. Det er sårt, for vi har familie som virkelig setter pris på siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke slette de bildene 100%, har de først havnet på internett ligger de der.

Jeg bestemmer selv om jeg vil ha bilder av meg selv på internett eller ikke. Det er en valgmulighet som mine barn får ta stilling til selv.

Jeg vil nok ikke gå så langt som å kalle det uansvarlig, heller mer i retningen av respektløst.

Skrevet

Det er nok ikke respektløst siden mine barn og mann sier dette er ok. Men jeg tror nok det er å være blind fra min sin side og deres.

Både barna og mannen min sier det gjør ikke noe om de er ute på nettet, siden bildene er veldig fine dvs ikke nakne eller i nærheten av det. Men jeg personlig er litt uggen ang det.

Så jeg sitter nå og tar ut bilder fra serveren og vil ha minimalt på hjemmesiden vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...