Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan non fortell meg dette er , og forskjellen på de?

mp3 spilleren ,er dette radio?

ipod da er det uten radio, mn an laster ned musikk ? å bruker en spes dockstasjon eller øreklokker til?

er liksom så dårlig økonomiav være inav.så får ikke kjøpt ting.

hvertfall ikje sånt som detta.

men ser d er en hvit boks eihar som funger som høytaler, når hun setter ipod nedi??

håper dere vil svare og forklare meg dette,på forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de er på en måte det samme, de har i hvert fall samme hovedfunksjon: du laster ned musikk, overfører musikken til iPoden/MP3-spilleren og hører på den.

både iPod og de fleste moderne "MP3-spillere" (MP3-spillere er bare et generelt navn for musikkavspiller, iPod er også en MP3-spiller) kan spille andre musikkfiltyper i tillegg til MP3.

det finnes forskjellige typer iPoder og MP3-spillere. noen er små, noen er større, noen kan man se video på. noen (både MP3-spillere og iPoder) har radio i tillegg.

når du kjøper en iPod eller en MP3-spiller som det lages docking station til, får du som regel med docking station + øreplugger på kjøpet. men av øreplugger spiller det ingen rolle hvilke du bruker.

den hvite boksen til iPod som du snakker om, finnes det flere ulike typer av. jeg vet ikke hva du egentlig spør om her, men ja, du setter iPoden nedi "boksen" og de fungerer da som høytalere.

Skrevet

tusen hjertelig takk for svar.

blir vel en presang til meg selv til jul nå ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...