Zzyzx Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 De åpnet for knapt nok to uker siden, men er det noen som er medlem og har trent der? Jeg har lyst til å begynne å trene (igjen), men jeg klarer ikke helt å svelge de prisene Sats og Elixia opererer med. Så jeg er ute etter erfaringer fra ande, selv om det er veldig nytt. Mitt hovedmål er styrketrening, jeg er ikke veldig keen på gruppetimer og denslags, så da ser Fresh Fitness ut som et greit alternativ for min del. I tillegg så svømmer jeg innimellom, så det er en av grunnen til at jeg er ute etter et billig alternativ på senter.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #2 Skrevet 26. november 2010 Ja, hadde vært nyttig med noen med personlige erfaringer. Fikk skriv hjem i posten på sensommeren og det virker absolutt lovende. Fine lokaler og gunstige priser.
Isabella123 Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Jeg har trent på fresh fitness i ski i 3 MMS nå og er veldig fornøyd. Det koster lun 199 kr i MMS og er ingen bindingstid.. Opplever aldri at det er kø på apparatene og gruppetimene på video er helt supre.. Kan ansolutt måle seg med sats og elixia..
Zzyzx Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2010 Takk for svar, Isabella. Hører gjerne fra andre også, hvis noen har erfaring.
Zzyzx Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2011 Nå har jeg holdt på en liten stund og erfaringen er for det meste positiv. Jeg har ikke vært på noen gruppetimer eller sykkeltimer, er en terskel der jeg ikke klarer å komme over. Så jeg benytter meg stort sett av kondisjonsapparater og styrkeapparater (i påvente av et innfall som sier jeg skal kjøpe meg PT-timer for å begynne med frivekter). Det er veldig tydelig at det er et lavterkseltilbud, for det er så mange forskjellige mennesker der, alt fra bråkete "fjortiser" til middelaldrende menn med turban. Det er også tydelig at noen ikke kjenner til reglene for treningssenter, ved at bekledning er noe snodig (dongeribukse og slaskete singlet) og enkelte med tvilsom personlig hygiene. Selv nå i januar er det ikke noe ventetid på noen apparater, sånn sett er det fremdeles ganske greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå