Gå til innhold

Ikke helt min stil

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Skrekk og gru! :o

En skikkelig "Cowboy-Laila" leilighet!

Den andre linken,var etter min smak helt grei

vet du, cl sitt hus er nok spesielt, men ikke som dette..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ingen gjør narr av leiligheten. Men er mer eller mindre i sjokk etter å ha sett insiden.

Vel, folk må gjerne ha en rosa leilighet for min del. Blir bare stum når jeg ser slikt.  

Ser for meg at han der møbeldesigneren til Anna Nicole Smith kunne bodd der ;) (ref. annas rosa soverom)

Bobbym var det ikke det han het ?

Ja han hadde nok passet fiiint inn der.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ha malt litt om i hus nr 1, ja... Hus nr 2 syns jeg var helt greit. Jeg ville ha skifta ut gardinene, men likte fargeløsningene ellers. Og syns badet var flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest desember

Må si at jeg blir både sjokkert og forbanna når jeg leser denne, dette er mobbing og trakassering! Dette kan kanskje være straffbart for den som starta tråden navnet på eieren av leilligheten kan spores lett opp et mobil tlf nr er oppgitt i salgsprospektet og da kan en lett finne navnet på eieren. Hvor er moderatoren har du sovna ??? Og til dere som henger dere på denne mobbingen dere er en gjeng med sauer !! Hvorfor skal ikke folk få ha det som de vil hjemme hos seg selv ?? Er det bare det som motebransjen har bestemt er in akkuratt nå som er gjeldende ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal ikke folk få ha det som de vil hjemme hos seg selv ??

...er vel ingen her som har truga med å gå heim til vedkomande for å pusse opp heller då... Og det er jo ingen her som har lagt dette ut på nett med tlf.nr. - det ligg jo der allereie. (Har fått mail med denne linken òg eg, faktisk...) Så straffbart kan eg aldri forstå at det er. Litt slemt, derimot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest desember

Om dette ikke er straffbart (er ingen jurist ),så er det iallefall en stygg form for mobbing. Om jeg hadde fått en slik mail ville jeg aldri ha videresendt den. til dere som forsvarer denne trakasseringen vil jeg si det er lett å tankeløst bli med på mobbing men det står mye mer respekt av de som tenker selv. En god latter på andres bekostning kan koste mye mer en det smaker, i dette tilfelle er det en annen persons hjem det er snakk om så det er særledes styggt gjort. Mange mennesker tar livet av seg pga mobbing. Bruk hjerte og samvittighet og si nei til å bli med på mobbing. Regner med at dere er voksne folk !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjøpte leilighet' date=' gikk den for "ingen ting" fordi den var håpløst "ut". Vel, så flyttet damen med den håpløse smaken ut og jeg flyttet inn. Malte litt, møblerte med mine ting og da jeg solgte den en stund senere. Det var en vanvittig budrunde. Folk ser seg blinde på veggfarge og møbler...[/quote']

Helt enig - da vi kjøpte leilighet var det to leiligheter i samme gård til salgs. Like store, i samme etasje. (Forskjellige innganger)

Den éne leligheten var det et ungt trendy par med kule møbler og annent interiør. Kjøkkenet var grusomt og *måtte* pusses opp. Dette hadde de skjult godt i kult tilbehør. Leiligheten var faktisk dødslekker på tross av at den var slitt. (Ble blendet av interiøret :roll: )

I den andre leiligheten bodde et par i begynnelsen av 40-åra. Møblene var upraktiske og mørke (jeg syntes de var stygge, men de trivdes sikkert godt med de) gardinene slitte og for små til vinduene. Et rom var malt i sajtteringer i mørkerød og rosa (!! :o )

Kjøkkenet var slitent, men ikke i så dårlig stand som i naboleiligheten.

Standard på bad var omtrent lik.

Den "kule" leiligheten ble det ivrige budrunder om, "ingen" bydde på den "kjipe" leligheten som vi kjøpte for 165000 kr. mindre enn den "kule" leiligheten ble solgt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo skjønne at de ikke klarer å få solgt med sånne farger og et sånt ubeskrivelig rot overalt. Det der oversteg mine verste mareritt! :-?

Vi har akkurat kjøpt en enebolig som ble solgt på tvangssalg. Huset er helt for j***** og ALT må pusses opp. Siden folkene hadde flyttet ut uten å rydde opp i tingene sine, lå det klær, blader, flasker, glasskår, rot, esker, madrasser osv. overalt på visning. Til tross for dette så så vi hele tiden bare hvor flott det kommer til å bli (sambo er snekker også da ;)). Uansett hvor ille det så ut, så var det mange som var med på budrunden. Huset kommer jo til å bli ryddet og vasket for alt rotet.

Som flere andre har nevnt her, så er det viktig å se potensialet i boligen, og ikke hvilket stæsj som ligger rundt omkring, eller hvilken farge det er på veggene. Hvis bikkjevovver med rosa boa skremmer bort huskjøperne, så får vel den som ser litt lenger enn nesa si et godt kjøp da :sjarmor:

Forøvrig var dette en litt slitsom stil for min del :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg hadde fått en slik mail ville jeg aldri ha videresendt den.

...ville berre presisere at det har eg ikkje gjort heller... Sender sjeldan vidare allslags 'søppelmailar'...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...