Gå til innhold

Ikke helt min stil

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s

Jeg er så utrolig enig med Mie. Fy flate så lei meg jeg hadde blitt hvis dette hadde vært mitt hus/leilighet....

Og for noe tull at den første ikke har potensiale - de som bor der tar vel med seg viftene og gardinene sine til sitt neste hjem, så er det bare å male.... Tenker den leiligheten er et UTROLIG BRA KJØP, tenker jeg. Kommer til å gå for spottpris pga folk bare ser de rosa veggene og allt stæshet. Male noen vegger.... det gjør man jo gjerne allikevel!!

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg synest egentlig det er kjempeslemt å gjøre narr av noen sånn...Men WOW!!!!! for en leilighet! tror det må være en sirkusprinsesse som bor der. Tror niesen min på 7 hadde likt den. Men dama skal ha en ting, hun er trofast mot stilen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shivani

:hoho::hoho::hoho:

Sånn, nå har jeg ledd fra meg. Men hvordan går det an???? :o :o :o :o :o :o :o

De må jo skjønne at de ikke klarer å få solgt med sånne farger og et sånt ubeskrivelig rot overalt. Det der oversteg mine verste mareritt! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Dette huset kunne jeg faktisk tenkt meg. Faktisk stilig hus, og med mine egne møbler og farge i min stil kanon :wink:

Den andre veeeeeeeeeeelllll kom til å tenke på huset til barbie og ken, og fikk dermed frysninger på ryggen.

Men igjen med andre farger hadde det sikkert blitt fint der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ledd godt om jeg hadde sett dette prospektet, men det blir litt vel slemt å legge det ut til offentlig spott og spe på KG...!

Jeg synes den første leiligheten er litt kul. Ikke kul i den forstand at "slik vil jeg ha det", men kul som i "tenk så kjedelig om alle hadde lik smak".

Hun tar jo med seg både saker og gardiner, og jeg synes det så ganske rent og ordentelig ut der. Overfylt ja, men ikke så rotete.

Den andre linken som Minniepus la ut fatter jeg ikke vitsen med. Dette er et ganske nytt, flott hus som har et ganske nøytralt interiør. Jeg ville ikke valgt spisestua eller gardinene, men å legge det ut her til spott og spe.... Alvorlig talt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o

Værste jeg har sett noen sinne!!

Den siste linken var jo, som Pjusk sier, et flott hus med masse potensiale! Gardiner og stasj er ikke helt min stil, men ellers kjempefin.

Kanskje litt slemt å legge ut disse linkene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen gjør narr av leiligheten. Men er mer eller mindre i sjokk etter å ha sett insiden.

Vel, folk må gjerne ha en rosa leilighet for min del. Blir bare stum når jeg ser slikt.

Ser for meg at han der møbeldesigneren til Anna Nicole Smith kunne bodd der ;) (ref. annas rosa soverom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjerp dere a jenter.........hvorfor måååå dere latterliggjøre noen som har annerledes smak enn det dere har sjøl??? :(

Vil vel tro at den som har bodd/bor der - har det slik fordi h*n liker det. Antakelig ville nok vedkommende ikke "orket" å bo i DIN leilighet heller.

Husker når jeg kjøpte denne leiligheten som jeg bor i nå - og var på visning, så "rygget jeg nesten ut" da jeg kom inn i stua. En "kald" hvit vegg "slo meg i trynet"....... jeg synes stua var direkte ukoselig med den fargen......... og inni meg så så jeg denne for meg i noen varmere farger. Men fra det og til å si til selgeren at "dette var jammen ei kald stue"....... der er det jammen veeeeldig langt! Dette heter folkeskikk!

Tenk dere om bitte-litt a - før dere håner og latterliggjør andres smak. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk, det er få leiligheter som selges med innbo.

Og med litt malig kan det bli fint. Terrassen ver jo kjempeflott, som jeg sa i et tidligere innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skjerp dere a jenter.........hvorfor måååå dere latterliggjøre noen som har annerledes smak enn det dere har sjøl??? :(

Vil vel tro at den som har bodd/bor der - har det slik fordi h*n liker det. Antakelig ville nok vedkommende ikke "orket" å bo i DIN leilighet heller.

Husker når jeg kjøpte denne leiligheten som jeg bor i nå - og var på visning, så "rygget jeg nesten ut" da jeg kom inn i stua. En "kald" hvit vegg "slo meg i trynet"....... jeg synes stua var direkte ukoselig med den fargen......... og inni meg så så jeg denne for meg i noen varmere farger. Men fra det og til å si til selgeren at "dette var jammen ei kald stue"....... der er det jammen veeeeldig langt! Dette heter folkeskikk!

Tenk dere om bitte-litt a - før dere håner og latterliggjør andres smak. :wink:

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Da jeg kjøpte leilighet, gikk den for "ingen ting" fordi den var håpløst "ut". Vel, så flyttet damen med den håpløse smaken ut og jeg flyttet inn. Malte litt, møblerte med mine ting og da jeg solgte den en stund senere. Det var en vanvittig budrunde. Folk ser seg blinde på veggfarge og møbler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så slemt det var å legge ut en link.

Alt og alle blir jo ellers trukket frem gjennom linker til aviser o.l.

Er dette slemmere? :o Det ligger jo på nettet fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne meeeeeeget godt levd med både verandaen på den første og ikke minst BADET på den andre linken!!!! :enig_animasjon:

Håper jeg møter på leiligheter som går for spottpris pga utflyttende eiers "annerledes" smak!!! :D Har ikke problemer med å overse andres møblering og se mine egne ønsker i noen av leilighetene jeg! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...