Gå til innhold

sexstillinger

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg og typen min har prøvd ulike stillinger sammen men vi får det ikke til.. feks når vi prøver på doggy stillingen så får han ikke penis skikkelig inn i meg. det samme skjer når vi ligger i skje. misjonærstillingen går fint så det er som regel den vi bruker.

men hva er galt?? noen råd? han sier at han har gjort doggy før med andre uten problem..

når vi da prøver og ikke får det til så ender det med at han ikke er stiv lenger. er det vanlig at penis blir så fort slapp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dere ikke bruker nok tid først på forspill? Oralsex, fingring etc..

Da tror jeg nok at du løsner litt nedentil, og blir tilstrekkelig våt, slik at han kommer helt inn i deg.

Kanskje? :) Lykke til!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Heia, bare prøv med glidemiddel og hjelp han på plass, så går det sikkkert helt fint :)

Skrevet

takk for svar! men problemet er at den går ikke inn i hele tatt. uansett om vi har hatt forspill eller ikke. når han står bak meg så finner han frem til hullet med fingeren, men når han skal putte penis inn så går den liksom "forbi" hullet. altså i steden for at den går inn i hullet så går den parallellt med skjeden min. hvis dere forstår..

Skrevet

Er han for stor for deg?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja men du må hjelpe han på plass, det må jeg og nesten alltid gjøre hos menn jeg knuller. Ta den med dine egne fingrer og før den inn, ha gjerne på glidekrem elelr spytt så den glir lettere inn :)

Skrevet

jeg og typen min har prøvd ulike stillinger sammen men vi får det ikke til.. feks når vi prøver på doggy stillingen så får han ikke penis skikkelig inn i meg. det samme skjer når vi ligger i skje. misjonærstillingen går fint så det er som regel den vi bruker.

men hva er galt?? noen råd? han sier at han har gjort doggy før med andre uten problem..

når vi da prøver og ikke får det til så ender det med at han ikke er stiv lenger. er det vanlig at penis blir så fort slapp?

Spent på svar? :nigo:

Skrevet

nei jeg tror ikke han er for stor for meg. men kanskje den er for kort? men jeg synes jo den ser ut som den har helt normal størrelse.. men det som plager meg er at han har fått det til før med andre. så føler det er meg det er noe galt med... :sukk:

Gjest HunterLady
Skrevet

Du er for feit og han er for liten.

:skratte: :skratte:

Skrevet

jeg var ute etter seriøse svar og ikke slike kommentarer.. for deg er det kanskje morsomt men for meg er dette et seriøst problem..

Skrevet (endret)
men det som plager meg er at han har fått det til før med andre. så føler det er meg det er noe galt med...

Selv om innlegget til brutal_mann var noe direkte er det ikke dermed sagt at han ikke har et godt poeng. Kvinners kjønnsorgan er ikke akkurat plassert likt og i samme vinkel hos alle. En litt uheldig plassering kombinert med en litt kraftig bakpart hos eieren vil gjøre det vanskelig(ere) å bli tatt bakfra. Spesielt om mannens penis ikke er den største en finner.

Uansett så er det en kjent sak at det er trangere å blitt tatt bakfra enn i misjonærstillingen. Av den grunn kan det f.eks være en ide å varme opp med stillinger dere får til, før han begynner å (forsøke) å ta deg bakra. Ellers så har hvor bredt du har beina endel å si, og ikke minst vinkelen på bakpartiet. Sørg for svai i ryggen, og vri hofta og rumpa så mye opp og bakover du klarer, hodet ned på madrassen.

Endret av 2046
Skrevet

Enig med siste taler her. Som eier av en heller formfull og stor bakpart så er det ganske så viktig å få så mye svai i ryggen som bare mulig. Hele overkroppen ned i madrassen, også justerer du hvor høyt du er i forhold til han med hvor bredt du skrever med lårene.

Hva om du bruker hånda di til å åpne kjønnsleppene da? Da burde det gå greit for han å komme til.

Og selv om man har stor rumpe så er det ikke sånn at man ikke kan bli tatt bakfra, viss vass, men skje er litt verre. Jeg har funnet en løsning der og da :P Ikke gi opp, vær trygge på hverandre og prøv dere frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...