Gå til innhold

Hva er det som er så stas med temafester?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har jo blitt så populært med disse temafestene (i lys av artikkel i kvinneguiden). Hva ER det som egentlig er så festlig med dette? Selv synes jeg det er latterlig når voksne mennesker kler seg ut som nisser bare for å få seg en real fyll. Akkurat som man må gjøre det mer "storslagent" når man blir eldre kun for å ha en legitim unnskyldning for å drikke seg drita?

:klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes temafester er kjekt nettopp fordi mann kan få kledd seg ut, eller dekorert et normalt hverdagsrom på en ny måte. en ting er å ta seg en ordinær fest (noe som er kjekt det og) men ved en tema fest der mann kler seg utm har mann noe ekstra og le og smile over. samtale emner blir gjerne annerledes og i en del tilfeller der mann ikke kjenner så mange, er det ofte letter å føre en samtale for eks om kostyme mann har valgt.

alt 2. gjøre et ordinært hverdags rom, om til et mer eksotisk/morsomt sted, mann kan finne på masse gøy med dkorativer og div. også er det litt kjekt å se noe nytt i rommet, selv om det bare er for en kveld.

Skrevet

Jeg synes temafester er kjempegøy, nettopp fordi det er noe annet.

Ofte opplever jeg at temafestene er litt mer modererte enn de vanlgie festene også, men det kan hende er litt på måten vi arrangerer de på (ofte har vi middag/servering som en stor del av temafestene)

Jeg synes også temafester er morsomst om man tar noe litt annet enn de klassiske "grisefestene"

Quentin Tarantino-party er for eksempel en personlig favoritt ^^

Det er gøy fordi man kan kle seg ut/pynte seg ekstra mye eller på en ny og annereldes måte, får utfordret sofa-mentaliteten litt, pyntet morsomt, kanskje til og med "tvinge" vennegjengen over i en litt annen type musikk, dans og uttrykk enn vanlig.

Gøy!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er gøy å kle seg ut, enkelt og greit :ler: Men det er flere år siden jeg har vært på en temafest, og det er ikke alltid jeg kler meg ut når jeg går heller. Noe som er bra med temafester er at man får et veldig enkelt og ofte morsomt samtaleemne, det funker bra for å bryte isen med folk man ikke kjenner så godt. Også synes jeg det er morsomt å se hvor kreative og ofte flinke folk er til å finne på noe (jeg er utdannet innen noe kreativt selv, og innen den kretsen er det mye bra på temafester, men det kan være minst like oppfinnsome ting utenfor). Føler jeg får sett sider av folk som en del holder veldig skjult til daglig.

Skrevet

Aner ikke. Har aldri likt temafester.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er så befriende å slippe å gå i dress! Og så er det lettere for kvinnene å vise frem kropp :lur:

Skrevet

Det er så befriende å slippe å gå i dress! Og så er det lettere for kvinnene å vise frem kropp :lur:

Ja. Venter bare på at jeg blir bedt med på "hore og hallik" party slik at jeg kan vise frem boobsa :sukk:

Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

Ja. Venter bare på at jeg blir bedt med på "hore og hallik" party slik at jeg kan vise frem boobsa :sukk:

"Sjeik og harem" party er kulere :lur:

Og trenger en et party for å flashe tits? :klø: :cool:

Endret av brutal_mann
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke greien med temafester. Jeg synes ikke det er moro å kle meg ut. Blir helt stresset av det.

Skrevet (endret)

"Sjeik og harem" party er kulere :lur:

Og trenger en et party for å flashe tits? :klø: :cool:

Whatever. Bare jeg får vist meg fram - NÅÅÅÅÅ!!! :bolledeig: (sa hun, mens hun kom på at hun kanskje møtte seg selv i døra?)

Endret av Sobril
Gjest brutal_mann
Skrevet

Whatever. Bare jeg får vist meg fram - NÅÅÅÅÅ!!! :bolledeig: (sa hun, mens hun kom på at hun kanskje møtte seg selv i døra?)

Hvor er "Vi som flasher puppene våre" tråden her på KG? Med linker selvfølgelig :gjeiper:

Skrevet

Hvor er "Vi som flasher puppene våre" tråden her på KG? Med linker selvfølgelig :gjeiper:

Du får lage en tråd du da, vettu. Sikkert nok av kvinnfolk som stiller opp for en hingst av ditt kaliber??

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du får lage en tråd du da, vettu. Sikkert nok av kvinnfolk som stiller opp for en hingst av ditt kaliber??

:skratte: :skratte: :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...