Gjest Gjest Skrevet 25. november 2010 #1 Del Skrevet 25. november 2010 Noen som har erfaringer rundt dette? Ikke det at jeg tror dama mi er utro men jeg har en uggen magefølelse. Mulig hun er emosjonelt distansert fra meg for tiden... uansett så lurer jeg på hva de vanlige tegnene ( spesielt hos kvinner ) på utroskap er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenny Skrevet 25. november 2010 #2 Del Skrevet 25. november 2010 Nå er jeg jente, men jeg vet i allefall noen av tegnene på at en mann er utro. Vet ikke om det er det samme for jenter. Min samboer - en voksen mann på over 40 - var utro og min magefølelse sa at han var utro fordi: - han ble blutselig veldig opptatt av utseende sitt. Dusjet hver dag, godlukt på, nye klær - han satt veldig mye foran PC'en og trodde ikke jeg så at han satt og smilte for seg selv - skiftet fort side hvis jeg nærmet meg - han fikk et veldig nært forholdt til telefonen sin, hadde den i bukselomma til enhver tid og gjerne på lydløs. mye tekstmeldinger og "jobbsamtaler" som han måtte gå ut av rommet for å ta + at han til og med hadde telefonen under hodeputa når han sov - jobbet overtid, men bilen sto ikke foran arbeidsplassen hans - oppfarende ovenfor meg, plutselig var omtrent alt jeg gjorde og sa feil Kan liste opp masse mer, men dete er vel hovedsakelig grunnene til at jeg fattet mistanke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2010 #3 Del Skrevet 25. november 2010 Folk som ikke har rent mel i posen selv, kan væære veldig sjalu og kontrollerende. De vet hva de selv er istand til og tenker at da kan sikkert kjæresten være like jævlig. Ellers kan de bli mer fraværende og veldig opptatt av sitt utseende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2010 #4 Del Skrevet 25. november 2010 Man ser seg selv i andre Det gjelder for alt, ikke bare sjalusi. Alt er i deg selv, som du fordømmer andre med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mannemann Skrevet 26. november 2010 #5 Del Skrevet 26. november 2010 Mann her: slutt å tenk på det... har selv mistenkt fruen for dette, lenge og har magefølelse fra en annen verden, men ting blir plutselig bedre om du senker skuldrene.. Hun viste forøvrig alle de typiske tegnene, viser seg i ettertid at hun har vært distantert pga at vi er "på" hverandre 24/7 og ting blir fort litt kjedelige da så hun har hunget med kompisene sine. (som forøvrig jeg kjenner og hun varslet om fra dag 1 av, at alle hennes tidligere forhold har gått under pga at typen ikke tolererte at hun så og si bare har guttevenner da hun ikke liker dramaet rundt jenter).. jeg kjørte nesten forholdet i vasken pga dette, 1 mistanke skaper en ny også er du i en vond sirkel, gikk så langt at jeg ble deprimert, klengete, kranglefant og hun ga nesten opp.. hun er fortsatt ikke helt 100% siden det er såppass ferskt at jeg roet meg.. la det være, enkelt og greit så kan du ikke styre om noen er utro eller ei, endten er de det, eller så er de det ikke, og om de er det.. Da lager du et helvette for dem etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 26. november 2010 #6 Del Skrevet 26. november 2010 Mann her: slutt å tenk på det... har selv mistenkt fruen for dette, lenge og har magefølelse fra en annen verden, men ting blir plutselig bedre om du senker skuldrene.. Hun viste forøvrig alle de typiske tegnene, viser seg i ettertid at hun har vært distantert pga at vi er "på" hverandre 24/7 og ting blir fort litt kjedelige da så hun har hunget med kompisene sine. (som forøvrig jeg kjenner og hun varslet om fra dag 1 av, at alle hennes tidligere forhold har gått under pga at typen ikke tolererte at hun så og si bare har guttevenner da hun ikke liker dramaet rundt jenter).. jeg kjørte nesten forholdet i vasken pga dette, 1 mistanke skaper en ny også er du i en vond sirkel, gikk så langt at jeg ble deprimert, klengete, kranglefant og hun ga nesten opp.. hun er fortsatt ikke helt 100% siden det er såppass ferskt at jeg roet meg.. la det være, enkelt og greit så kan du ikke styre om noen er utro eller ei, endten er de det, eller så er de det ikke, og om de er det.. Da lager du et helvette for dem etterpå Utrolig godt råd! Har selv vært sammen med en svært sjalu person, og tro meg: det er helt pyton! Det var det som tok knekken på vårt 11 år gamle ekteskap.... Er det ikke mer enn en dårlig magefølelse; så la det ligge og kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2010 #7 Del Skrevet 26. november 2010 - Tlf på seg til enhver tid, tar den tillome med i dusjen. - Skriver meld, men sjuler tlf når han gjør det. - Pluttselig får venninner. - Pluttselig skal ut med kompisser på fredag og lørdag. - Har alltid en undskyldning for alt. - Fikser seg mer enn før/ pynter seg. - Du får aldri bli med på noe, fordi det er "jobbting", "gutteting", "passer dårlig" o.s.v. - Bryr seg mindre om deg, du blir nedprioritert hele tiden. - Tenker kun på seg selv. - Sier ikke han drar på byen, du finner det ut mellom venner. - Han tar avstand fra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. november 2010 #8 Del Skrevet 26. november 2010 Mann her. Magefølelsen tar aldri feil, og når dama begynner å skrike i stedet for å forklare mistankene, ja da ble det vel bevist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #9 Del Skrevet 26. november 2010 Hun kommer hjelbeint hjem på morgenkvisten søndag, med rufsete hår og sminken på snei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #10 Del Skrevet 26. november 2010 Man ser seg selv i andre Det gjelder for alt, ikke bare sjalusi. Alt er i deg selv, som du fordømmer andre med. Enig, synes det er like artig når jeg hører noen baksnakker og beskrivelsen passer bedre på dem selv enn den de baksnakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2010 #11 Del Skrevet 26. november 2010 Mann her. Magefølelsen tar aldri feil, og når dama begynner å skrike i stedet for å forklare mistankene, ja da ble det vel bevist. Er du en mann? Har alltid trodd du var en wacko jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 26. november 2010 #12 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Mitt tilfelle er noget ekstremt, men jeg slenger det inn likevel: - Du venter på kjæresten din, og sender melding for å spørre når han kommer. Han svarer at han kommer snart. Fem minutter senere får du melding "Sorry, jeg måtte bare dra, for jeg ble så kåt." Den meldingen var helt klart ikke tiltenkt meg! - Fest hjemme hos dere. Du ser at han kliner med en annen. - Igjen, fest hos dere. Folket drar hjem, og dere legger dere. Du har en uggen følelse, og leser meldingen som tikker inn på mobilen hans når han har sovna. "Fy faan det var deilig!" Hvorpå du vekker ham, og han svarer ved å true deg opp i et hjørne, og kaster deg ut naken midtvinters. Det skal sies at han var en psykopat som oppsøkte meg med hagle hver gang jeg gjorde det slutt, så det ble et vel langvarig forhold. Litt mer normale tegn, for jenter i alle fall, er: - den tidligere lite forfengelige dama di begynner plutselig å shoppe og sminke seg. - nytt undertøy i skuffen, som du ikke har sett før. - DET STØRSTE HINTET: mobilen blir hemmelig. Jentas oppførsel trenger ikke å være uendret. Jeg har sett iskalde kvinner og menn som ikke leer et øyelokk når de blir konfrontert med spørsmål om utroskap. De er den samme som alltid, for de bryr seg rett og slett ikke om at de er utro. Endret 26. november 2010 av anti jante-June Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. november 2010 #13 Del Skrevet 26. november 2010 Ja det med mobilen er så selvsagt at det er nesten helt merkelig at de som er utro fremdeles gjemmer mobilen sin. Det er nesten som en kriminell som vil bli tatt. Jeg tror kvinner er like mye utro som menn for at ligningen utroskap skal gå opp. Men dette er mye vanskeligere å finne ut for menn enn for kvinner. Damer flest legger bare ut en liten felle for sin mistanke og finner bevis ganske fort. En mann som er utro puler hva som helst. For menn er dette her mye vanskeligere, vi menn kan ikke bare legge ut små feller for kjærestene våres, vi vet at det er umulig å vite hvem kvinner kan legge sin elsk på, så vi må i stedet vente og se an situasjonen. Være påpasselig og følge med. Kvinner har det mye lettere sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 26. november 2010 #14 Del Skrevet 26. november 2010 Noen ganger så er det vanlige tegnet 'ingen tegn'. Andre ganger kan det være tegn som: distrasjon, humørsvigninger, bortforklaringer, kjapp på replikken og kjapp å skjule ting f.eks mobilen, høyere eller lavere sexlyst enn vanlig, "finner på ting med venninnene sine" mye oftere enn før og har mindre tid til deg, litt mer bevisst på utseende og hygiene kanskje, fraværende og kan overse spørsmål du stiller og/eller bortforklarer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastellfisk Skrevet 26. november 2010 #15 Del Skrevet 26. november 2010 Kjæresten min var utro og jeg valgte å gi han en ny sjanse. Men jeg fortsatte alltid å tyvlese mobilen hans. Han gjemte den aldri, for han passet vel på å slette suspekte meldinger osv. Men en dag oppdaget jeg en video DER HAN HADDE SEX MED EN JENTE! Konfronterte han ikke med det, men jeg latet som ingenting. Og dagen etter spurte jeg "kan jeg se på bildene dine på mobilen..?" Da friket han TOTALT. Har aldri sett han så hemmelighetsfull og gal før. Var som et villt dyr. Det er vel et godt tegn, vil jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tor Skrevet 1. desember 2010 #16 Del Skrevet 1. desember 2010 Sjekk mobilen. Er loggen på den slettet bør bjellene ringe. Er den ikke slettet så får du bekreftet eller avbekreftet mistankene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #17 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg må bare få legge til at dette sletting av logg-opplegget ikke alltid kan stemme, men det kommer helt an på personen. Jeg er så paranoid at jeg sletter logger både her og der enda det ikke er noe hemmelig (evt. utroskapelig) jeg har gjort. Hilsen kvinne 23. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #18 Del Skrevet 25. juli 2018 På 26.11.2010 den 18.08, Gjest Gjest skrev: - Tlf på seg til enhver tid, tar den tillome med i dusjen. - Skriver meld, men sjuler tlf når han gjør det. - Pluttselig får venninner. - Pluttselig skal ut med kompisser på fredag og lørdag. - Har alltid en undskyldning for alt. - Fikser seg mer enn før/ pynter seg. - Du får aldri bli med på noe, fordi det er "jobbting", "gutteting", "passer dårlig" o.s.v. - Bryr seg mindre om deg, du blir nedprioritert hele tiden. - Tenker kun på seg selv. - Sier ikke han drar på byen, du finner det ut mellom venner. - Han tar avstand fra deg. Min kjæreste er slik nå, men vi har kranglet i en mnd. Anonymkode: b93d1...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå