Gå til innhold

Hills vs Royal Canin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Byttet nettopp dyrlege, og her fører de kun hills kattefor.

Her i huset går det bare i RC, så har derfor ingen erfaring med hills.

Er det like bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal være like bra, men selvfølgelig er det individuelle forskjeller. Både i forhold til om de liker smaken og om fôret fungerer for dem. Hills er på samme måte som RC et godt utprøvd fôr, med høy kvalitet.

Skrevet

Tispa mi foretrekker Hills. Den virker også feitere/saftigere/mere oljete.

Skrevet

Skal være like bra. Forskjellen er kanskje str på sekkene og prisen.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har hørt at Royal Canin sitt för er mye ferskere når det blir kjøpt enn Hills sitt?

Skrevet

Takk for svar!

Fikk med en prøve på hills for for steriliserte katter etter dyrlegebesøket. Begge kattene slukte det, så kanskje jeg skulle prøvd det en stund.

Forandring fryder :)

Skrevet

Vanskelig spørsmål....

Selv er det KUN Hills som er akseptert av både meg og dyra mine her i hus..

Tror det er ganske individuelt.

Både hund og katt får blank, myk, røytfri pels av Hills her i hus.

De elsker smaken!

Både Royal Canin og Eukanuba har fått x antall sjangser her i huset, men jeg er virkelig ikke fornøyd med det!

Gir samme resultater som da de en gang i tida prøvde seg på Felleskjøpets Labb-fòr..

Jeg har en kollega som sverger til Royal Canin. Han påstår at dyra hans får mye mer avføring av Hills (at veldig lite av maten blir tatt opp..) men det har ikke jeg merka noe til.

Jeg tror du må prøve deg frem litt.. Fòr kan gjøre enorm forskjell, så ikke ta til takke med halveis bra resultater.

Alle seriøse RC, Hills, Eukanuba har garanti på maten, så er ikke du eller dyret fornøyd må du ikke nøle med å levere tilbake.

Skrevet

Jeg har brukt både Hills og RC til hundene mine, merket ikke noe stor forskjell hverken på pels eller avføring, så tror nok de er like bra kvalitetsmessig. Varierer litt mellom de to typene jeg, blir matlei hundene å :)

Gjest Consensio
Skrevet

Som andre her sier; du må finne ut hva som passer til din hund.

Alle hunder kan reagere forskjellig på samme fôr.

Her sverges det til RC dersom jeg må bruke tørrfôr. Det er ferskt som det blir nevnt over. Altså, når en butikk legger inn en bestilling så lages maten på fabrikken og sendt til butikken. (lages i Tyskland)

Hills derimot blir liggende på lager lenge før det blir sendt ut.

Har opplevd at en del hunder blir gule i pelsen etter å ha spist Hills, men jeg vil likevel ikke si at det er et dårlig fôr, er jo bare slik at noen hunder ikke tåler fôret.

Skrevet

Begge er gode kvalitetsfor, men de har jo forskjellige varianter og du kan jo prøve litt og se hva som funker for ditt/dine dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...