Gjest stillness Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Hadde ikke muligheten til å ta dette når jeg gikk på videregående.Da var det enten fransk eller tysk,men jeg har veldig lyst til å lære meg spansk også kanskje ta ett årskurs i dette. Men jeg finner ingen steder som tilbyr nybegynnerkurs utenom der man må betale så jeg lurer på om noen vet om noen av universitetene eller høyskolene tilbyr dette?
Porcelain Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Jeg lurer på om det er sånn dersom du søker bachelor på UIB iallfall - at det tilbys et grunnkurs? Litt usikker, men det går sikkert ann å finne ut på hjemmesidene. Ellers koster det vel "bare" 5000 på BI tror jeg.
Gjest stillness Skrevet 26. november 2010 #3 Skrevet 26. november 2010 (endret) Jeg lurer på om det er sånn dersom du søker bachelor på UIB iallfall - at det tilbys et grunnkurs? Litt usikker, men det går sikkert ann å finne ut på hjemmesidene. Ellers koster det vel "bare" 5000 på BI tror jeg. Nettopp.Prøvde å google det,men da kom bare betalingsalternativene opp.UIB har også et sånt tilbud og det koster 7000 noe som blir litt mye,men kanskje det er eneste muligheten min. Endret 26. november 2010 av stillness
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #4 Skrevet 26. november 2010 Handelshøyskolen BI tilbyr grunnkurs i spansk. Grunnkurs språk, 0 studiepoeng, kr 6.400,- (pris studieåret 2010/11)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå