Lykkelitenen Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 (endret) Jeg må ommøblere rommet mitt for å få nok kontakter, samt jeg må flytte sengen min pga trekk fra vinduet. Problemet er at rommet er lite og har dårlig løsning med kontakter og varme, så jeg har kun to steder å plasere sengen min, under ett vindu som trekker (der den sto før) eller jeg kan flytte den slik at den kommer unna den værste trekken, men da er det en radiator med vannbåren varme i veien. Sengen dekker ca 20cm av radiatoren. Nå har jeg prøvd meg frem og det er kun de to alternativene jeg har. Sengen kan trekkes litt unna veggen med radiatoren, men ikke mer enn 15 cm. Noen som vet om dette er forsvarlig med tanke på brannsikkerhet? Nå blir jo vannbåren varme ikke like varmt som en elektrisk ovn, men det er jo fortsatt snakk om litt varme... Trenger innspill her, er veldig usikker. Edit, glemte et viktig ord Endret 25. november 2010 av Lykkelitenen
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Det er helt forsvarlig. Hadde min sofa foran i mange år uten problemer.
Lykkelitenen Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2010 Takk, da holder jeg meg til den løsningen for nå
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Jepp! Det burde virkelig ikke være noe problem. Med tanke på vinduet ville jeg kjøpt meg noen tetningslister
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå