Gjest Sobril Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Jeg var så usannsynlig dum at jeg klarte å oppgi min e-post adresse da jeg skulle klikke inn på no' "moro". Dette resulterte, selvsagt, i at jeg daglig får mail hvor jeg er den heldige vinner av bil, mangfoldige tusen kroner, kvisekremer - and what not. Hver dag legger jeg disse avsenderne til søppelpost, men samme faenskapet dukker opp igjen og igjen og igjen. Hjelper det hvis jeg avinstallerer outlook og installerer på nytt igjen??
Max Magnus Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Å legge igjen epost adressen på tvilsomme nettsider er dumt. Jeg har en personlig epost som kun brukes til å kontakte mennesker og en Hotmail som brukes til all annen dritt (som f.eks. brukerregistrering her). Hotmailen min spammes ihjel, mens den private adressen ikke vet hva spam er. Anbefaler deg å gjøre det samme. Så til spørsmålet ditt: I Outlook har du under fanen "Handlinger" mulighet til å velge "Søppelpost" og "Alternativer". Gå inn der og velg det alternativet som passer deg best.
Gjest Sobril Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Å legge igjen epost adressen på tvilsomme nettsider er dumt. Jeg har en personlig epost som kun brukes til å kontakte mennesker og en Hotmail som brukes til all annen dritt (som f.eks. brukerregistrering her). Hotmailen min spammes ihjel, mens den private adressen ikke vet hva spam er. Anbefaler deg å gjøre det samme. Så til spørsmålet ditt: I Outlook har du under fanen "Handlinger" mulighet til å velge "Søppelpost" og "Alternativer". Gå inn der og velg det alternativet som passer deg best. OK. Takk Har endret litt innstillinger nå. Forhåpentligvis blir det bedre. Uff. At jeg kunne være SÅ dum at jeg la igjen mailadressen min på et sted som helt innlysende bare skulle dynge meg med dritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå