AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Nå er jeg lei av å ikke ha tv signal å gå glipp av mye morro på tv. Hvilke muligheter finnes det for å få inn tv signal? Ikke nevn Rikstv en gang, det har jeg bare hatt trøbbel med. Og skal ALDRI hverken ha eller se rikstv i hus mer!! Men jeg leier leilighet, og betaler ikke tusenvis av kroner for å få inn noe. Aner ikke hvor lenge jeg blir boende her heller. Vet fiber går, men det koster jo mange tusener å legge inn, og det gjør vel kabel tv. Nå nærmer 1 desember seg og mye morro på tv i hele desember. Jeg vil ha tv signal nå.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Rikstv, parabol, fiber og nett-tv. Finnes det flere muligheter? Jeg har tv2 Sumo, men det er jo mange andre kanaler jeg vil se på også. Finnes det nett tv hvor man kan bestemme selv hvilke kanaler man vil ha? Parabol vil jeg ikke ha, siden jeg bare leier. Men hadde nok hatt det om jeg bodde for meg selv. Og fiber koster jo flere tusen å legge inn. Skal ikke bruke mye penger for å få tvsignal.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Finnes det flere muligheter? Jeg har tv2 Sumo, men det er jo mange andre kanaler jeg vil se på også. Finnes det nett tv hvor man kan bestemme selv hvilke kanaler man vil ha? Parabol vil jeg ikke ha, siden jeg bare leier. Men hadde nok hatt det om jeg bodde for meg selv. Og fiber koster jo flere tusen å legge inn. Skal ikke bruke mye penger for å få tvsignal. Tror du får nøye deg med radio, eller kino. Makan.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Hvorfor er ikke Riks-tv aktuelt? Er jo egentlig det valget du sitter igjen med. Ellers er det betaltjeneste på nett.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Hvorfor er ikke Riks-tv aktuelt? Er jo egentlig det valget du sitter igjen med. Ellers er det betaltjeneste på nett. Jeg skal ha tv signal på ett eller annet vis. Rikstv er helt uaktuelt, pga jeg har bare problemer med det. Antennen må flyttes fra dag til dag, a.o.t flere ganger til dagen. Noen kanaler virker om den står der, andre, hvis den står der. Andre ganger må antennen stå helt andre steder for at kanalene skal virke. Her jeg bor er det veldig god dekning for rikstv, men allikvel hopper og hakker kanalene av og til hele tiden, av og til etter en liten stund, av og til etter en lang stund. Jeg nekter å ha det slik. Jeg vet jo aldri når jeg får se et helt program uten problemer. Rikstv får meg ALDRI som kunde igjen, uansett!!! Så ALDRI i livet om jeg prøver rikstv igjen! Dere som sier via internett, finnes det noen plas der man kan få tilgang til mange kanaler, og kan plukke ut kanaler en vil selv? Er egentlig ikke via internett jeg vil se på tv, men på tv. - ts.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Nei, det finnes ikke steder på nett hvor du kan plukke kanaler. Da gjenstår det parabol eller fiber. Take it or leave it.
Zzyzx Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Du kan få TV gjennom NextGenTel, men de opererer vel også med pakker av forskjellig slag og ikke selvplukk av enkeltkanaler. Sikker verd det å ta en titt uansett, og jeg antar at ett av kravene er å ha NextGenTel som bredbåndsleverandør. http://www.nextgentel.no/privat/tv/
Hanselot Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Finnes det flere muligheter? Jeg har tv2 Sumo, men det er jo mange andre kanaler jeg vil se på også. Finnes det nett tv hvor man kan bestemme selv hvilke kanaler man vil ha? Parabol vil jeg ikke ha, siden jeg bare leier. Men hadde nok hatt det om jeg bodde for meg selv. Og fiber koster jo flere tusen å legge inn. Skal ikke bruke mye penger for å få tvsignal. Du har jo TV2 og NRK-kanalene lett tilgjengelig på nett. Nextgentel har jo fulle tv-pakker for bredbåndskunder både over fiber og telefonnett a la det du får via parabol/kabel. Tror kanskje dette er tingen for deg, men da må du ha være nextgentel-kunde.
Hanselot Skrevet 26. november 2010 #10 Skrevet 26. november 2010 http://www.startsiden.no/radio_og_tv/nett-tv/
Oliven Skrevet 26. november 2010 #11 Skrevet 26. november 2010 Har du inneantenne kan det jo være den det er noe galt med, ikke god nok forsterker feks.....det beste er antenne ute. Ellers har du maxdome til tvnorge, koster penger. tv3 og viasat har egenproduserte ting gratis nrk er jo "gratis" tv2 sumo sender mye, og fungerer veldig fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå