Miracl3 Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 Bare lurte jeg Ser nemlig at mange av dere bruker dyre merker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg bruker mye penger på det, særlig tatt i betraktning hvor mange av produktene som bare blir liggende. Kjøper ofte ny sminke, og har sikkert et lager for 20.000 kroner (helt sant!). Bruker i hvert fall 1000,- kroner i måneden (litt flaut egentlig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilla78 Skrevet 14. oktober 2003 #3 Del Skrevet 14. oktober 2003 Bruker nok nesten 1000kr måneden på sminke jeg og. Det er nesten litt skremmende å tenke på! Bruker nesten bare dyre merker, det eneste jeg har som er billig er isadora lipliner og øyenbrynsblyant. All øvrig sminke er dyrt og i tillegg kommer jo parfyme, rens, sjampo, balsam, hårkurer, bodylotion og alt sånt også som også er dyre merker. Tror det blir mer enn 1000kr måneden gjennomsnittlig jeg... Tør ikke regne på det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 14. oktober 2003 #4 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det går så i rykk og napp at det ikke er noen fast sum i måneden. En mnd bruker jeg ingenting, en annen mnd litt mer. Nå har jeg nettopp brukt 450 kr på hudpleie+litt sminke jeg mangla. Så går det noen mnd til jeg trenger akkurat det neste gang, men kanskje jeg trenger noe annet i mellomtida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 14. oktober 2003 #5 Del Skrevet 14. oktober 2003 Dyre produkter er drøye, og takk og pris for det:) I snitt bruker jeg kanskje mellom 500 og 1000kr et sted pr måned, men da er alt fra sminke til shampo, balsam og styling til håret inkludert. Men jeg tvinger meg selv til ikke å hamstre, og har f.eks ikke mer enn et sett med shampo/balsam stående i dusjen samtidig. Mine svakheter er definitivt mascaraer og parfyme, da må jeg teste det meste og har mer enn jeg tør innrømme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 14. oktober 2003 #6 Del Skrevet 14. oktober 2003 bruker MYE på hårprodukter, sikkert seks-sju forskjellige slag og merker, minst (er frisør) og telte akkurat elleve (11!) lancome mascaraer i sminkepungen.. så noen tusen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 14. oktober 2003 #7 Del Skrevet 14. oktober 2003 I snitt ca 200 kr per mnd, tror jeg. Bruker noen dyre og noen billige merker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. oktober 2003 #8 Del Skrevet 14. oktober 2003 Fordelt på et år (kjøper jo litt sminke tax free i ny og ne osv), blir det kanskje *tenker* mellom 70 og 100 kr mnd. Kanskje. Eventuelt litt mindre. Bruker ikke så mye dyrt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funker Dette? Skrevet 14. oktober 2003 #9 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hjelp......akkurat det jeg ikke trengte å tenke på.....Elsker å shoppe make up og stylingprodukter.....men når jeg tenker på hvor mye penger jeg bruker på dette i gjennomsnitt i løpet av en mnd.....Tja...et sted mellom 1500 og 2000 tenker jeg..shit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. oktober 2003 #10 Del Skrevet 14. oktober 2003 Bruker veldig lite sminke, og aldri dyre merker, om jeg ikke får de på tilbud da. men la oss se, sist jeg kjøpte sminke var for 2 år siden da måtte jeg ha ny maskara, for den andre hadde tørket ut. En kan vel si at jeg bruker ca 50- 100 i året om det er så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. oktober 2003 #11 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg bruker for mye. Nå er jeg likevel så heldig at jeg jobber et sted som gir meg både hudpleieprodukter, sminke, shampo og parfyme gratis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 14. oktober 2003 #12 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg bruker "dyre" produkter men som nevnt her - de er drøye. Så egentlig føler jeg ikke at jeg bruker så mye penger på slikt. Kjøper hårprodukter på Lookfantastic, sminke/hudpleie kjøper jeg stort sett på reiser/tax-free. Men nå må jeg nok ta et raid snart, det minker på flere ting samtidig (bodylotion, ansiktskrem, mascara, rouge og pudder...blir en pen liten sum det ja!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. oktober 2003 #13 Del Skrevet 14. oktober 2003 hvor mye penger jeg bruker.... Kommer an på hvor mye jeg har å bruke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 15. oktober 2003 #14 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg bruker for mye. Nå er jeg likevel så heldig at jeg jobber et sted som gir meg både hudpleieprodukter, sminke, shampo og parfyme gratis :D Der vil jeg jobbe også ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå