AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #1 Del Skrevet 25. november 2010 Hvor kjøpe? Heter det Pangasius og har de det på vanlige matbutikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Belle Skrevet 25. november 2010 #2 Del Skrevet 25. november 2010 Nei, jeg synes det er fint å spise Norsk fisk. De har det frossent på en rekke matbutikker ja. Pangasius er "merkenavnet". På norsk heter det vel egnetlig malle eller haimalle (men ingen kaller den det). Du kan lese om den her. Det er en oppdrettsfiks som primært eksporteres fra Thailand og Vietnam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 25. november 2010 #3 Del Skrevet 25. november 2010 Antar at Pangasius er det samme som Panga. Panga spiser jeg av og til. Bor i såkalte "Syden" - og her er det ikke veldig billig med torsk, sei og laks. Panga er greit - men litt bløt i fisken. Steker den på panna - men sannsynligvis bedre egnet til frityr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 25. november 2010 #4 Del Skrevet 25. november 2010 Ja, her spiser vi pangasius, kjøper på Rema1000. Synes det er kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #5 Del Skrevet 25. november 2010 Nei, jeg synes det er fint å spise Norsk fisk. De har det frossent på en rekke matbutikker ja. Pangasius er "merkenavnet". På norsk heter det vel egnetlig malle eller haimalle (men ingen kaller den det). Du kan lese om den her. Det er en oppdrettsfiks som primært eksporteres fra Thailand og Vietnam. Ja, men jeg synes det er kjedelig å bare spise norsk :D JEg spiser laks, torsk, pangasius blant annet. Nå skal jeg en tur til Norge og der lurte jeg på om Pangasius heter noe annet i butikken, da jeg har lyst på det til middag :D Takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå