lilla¤ Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 (endret) Hei Typen har for stor og lang pikk, og noen stillinger greier jeg ikke å gjøre for han komme for langt inn. Finnes det noe som kan stoppe ham for å komme for langt inn? Stor penisring eller lignende? Edit: skriveleif Endret 25. november 2010 av lilla¤
Stefan Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Det er en fordel at han lærer seg å beherske seg da. Man MÅ ikke ha hele pikken inni. Han bør lære seg å beregne hvor mye du faktisk kan ta av ham i stedet for å bare banke løs. Av og til kan det lønne seg at han holder hånden på basen, slik at hånden stopper ham.
lilla¤ Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2010 Takk for svar:) Det går greit når han behersker seg, men jeg liker at han kjører på av og til. Å det er ikke like lett i alle stillinger å holde rundt roten. Noen som vet om noen andre tips?
womenwomen Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Takk for svar:) Det går greit når han behersker seg, men jeg liker at han kjører på av og til. Å det er ikke like lett i alle stillinger å holde rundt roten. Noen som vet om noen andre tips? Tre en smultring eller to på den - det skulle sikkert hjelpe ..he he Kanskje finner dere noen store gummi ringer på leketøysbutikk for barn som kan brukes ? Tror ikke det finnes noe " penis forkortende " utstyr laget enda .Men tydeligvis er det behov for det også : )
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Jeg aner ikke, men burde ikke feks kondomeriet ha noen sånn myke, tykke ringer man kan tre på eller noe sånt? Eller er problemstillingen så sjeldent at det aldri har vært noe marked for noe sånt?
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2010 #6 Skrevet 26. november 2010 Jeg aner ikke, men burde ikke feks kondomeriet ha noen sånn myke, tykke ringer man kan tre på eller noe sånt? Eller er problemstillingen så sjeldent at det aldri har vært noe marked for noe sånt? det er vel helle det at ingen vil ha lang penis i det store og det hele. det er for mye problemer. men dette kommer ikke frem i media eller forum for ofte akkuratt. Menn tror at lengden er viktig over normalen 15 cm, noe den som regel ikke er om ikke damen har stor vagina.
lilla¤ Skrevet 26. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2010 De fleste venninner sier jeg bør være fornøyd som har for stor å ikke for liten, men jeg er ikke enig. Skal sjekke ut kondomeriet. Tror ikke jeg får ham til å tre på seg barneleker:P men kan jo prøve vis det blir for ille:P Takk for hjelpen:)
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 De fleste venninner sier jeg bør være fornøyd som har for stor å ikke for liten, men jeg er ikke enig. Skal sjekke ut kondomeriet. Tror ikke jeg får ham til å tre på seg barneleker:P men kan jo prøve vis det blir for ille:P Takk for hjelpen:) Lar du venninnene dine vite hvor stor typen din er? Hørt om privatliv?
lilla¤ Skrevet 29. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2010 Lar du venninnene dine vite hvor stor typen din er? Hørt om privatliv? Forteller så å si alt til mine venninner og de gjør det samme til meg. Spør som oftest de om tips før jeg spør her inne:)
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 29. november 2010 #10 Skrevet 29. november 2010 Akkurt penisstørrelse kunne det aldri falt meg inn å fortelle til mine veninner Har du sjekket om kondomeriet har noe?
lilla¤ Skrevet 29. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 29. november 2010 Akkurt penisstørrelse kunne det aldri falt meg inn å fortelle til mine veninner Har du sjekket om kondomeriet har noe? sier ikke akkurat hva størrelsen er, men at jeg synes den er for stor. Har sjekket nettsiden, men skal ta meg en tur innom, å se hva de sier:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå