Monica1968 Skrevet 25. november 2010 #1 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har sett mange forskjellige anslag på dette, og de spriker fra 1% til oppimot 10%. Selv synes jeg begge deler høres overdrevet ut(i hver sin retning), og jeg lurer dermed på om noen her har kjennskap til emnet og/eller troverdig informasjon om hvor stor andel av befolkningen som har de forskjellige seksuelle orienteringene(homofil, heterofil, bifil, biseksuell). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 5% prosent som brukes av LLH og i skolebøker (som jeg har sett i) hvertfall Jeg bryr meg ikke akkurat om hvor mange det er. Folk er folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 6. januar 2011 #3 Del Skrevet 6. januar 2011 Her tror jeg det er så store mørketall at det er umulig å vite. Et kjapt søk på google ga kilder som sa både 1% og 5%. Det ser ut til at det faktiske tallet ligger mellom 1% og 10% et sted, som sagt tror jeg ikke det er mulig å vite helt sikkert. http://www.homofili.com/sider/tekst.asp?SIDE=130 http://www.idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=1982 http://no.wikipedia.org/wiki/Homofili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 23. januar 2011 #4 Del Skrevet 23. januar 2011 Dette er tall det naturligvis vil være vanskelig å si noe sikkert om. Derfor vil tallene sprike en del. Men man regner vel med at det er nærmere 5 % enn 10 %, og at det er flere menn enn kvinner som er homofile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Del Skrevet 23. januar 2011 Berentsens: Kan ha noe å gjøre med at kvinner blir "heterofile" så snart de ønsker seg barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 24. januar 2011 #6 Del Skrevet 24. januar 2011 Berentsens: Kan ha noe å gjøre med at kvinner blir "heterofile" så snart de ønsker seg barn... Jaha? Kan du forklare dette nærmere? Hva mener du med at de blir "heterofile"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #7 Del Skrevet 24. januar 2011 Hmmm... Jeg nevnte dette i en annen tråd. I følge en finsk undersøkelse så er 25% av finske kvinner mellom 18-32 års alder lesbiske. Seksuaalinen veto samaan sukupuoleen merkittävästi luultua yleisempää Taipumus homoseksuaalisuuteen on uuden turkulaistutkimuksen mukaan huomattavasti luultua yleisempää. 18–32-vuotiaista naisista 25 prosenttia kertoo tunteneensa seksuaalista kiinnostusta samaa sukupuolta olevaan henkilöön. kilde: http://www.ts.fi/online/kotimaa/180470.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanio Skrevet 28. januar 2011 #8 Del Skrevet 28. januar 2011 Hmmm... Jeg nevnte dette i en annen tråd. I følge en finsk undersøkelse så er 25% av finske kvinner mellom 18-32 års alder lesbiske. Seksuaalinen veto samaan sukupuoleen merkittävästi luultua yleisempää Taipumus homoseksuaalisuuteen on uuden turkulaistutkimuksen mukaan huomattavasti luultua yleisempää. 18–32-vuotiaista naisista 25 prosenttia kertoo tunteneensa seksuaalista kiinnostusta samaa sukupuolta olevaan henkilöön. kilde: http://www.ts.fi/online/kotimaa/180470.html Nå er ikke finsk det språket jeg behersker best for å si det forsiktig, men at 25 prosent av finske kvinner i den nevnte aldersgruppe er lesbiske er en statistisk umulighet. Det er ikke flere lesbiske i Finland enn i andre nord- sentraleuropeiske land. De fleste statistikker jeg har lest konkluderer med at 1-3 prosent er homofile, litt flere menn enn kvinner, mens litt flere kvinner enn menn er biseksuelle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #9 Del Skrevet 28. januar 2011 Nå er ikke finsk det språket jeg behersker best for å si det forsiktig oversatt med google transgate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanio Skrevet 28. januar 2011 #10 Del Skrevet 28. januar 2011 oversatt med google transgate Ja, at 25 prosent kan ha lesbiske fantasier kan være riktig men at en av fire finske kvinner i nevnte aldersgruppe er lesbiske er helt umulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 30. januar 2011 #11 Del Skrevet 30. januar 2011 For få til stoppe befolkningsveksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #12 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg har sett mange forskjellige anslag på dette, og de spriker fra 1% til oppimot 10%. Selv synes jeg begge deler høres overdrevet ut(i hver sin retning), og jeg lurer dermed på om noen her har kjennskap til emnet og/eller troverdig informasjon om hvor stor andel av befolkningen som har de forskjellige seksuelle orienteringene(homofil, heterofil, bifil, biseksuell). Tror det er vanskelig å vite. det er forskjell på de som er født homo, og de som lever i homoforhold. Påvirket av miljø osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå