Brukernavn Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Jeg er i alvorlig tidsnød før jul og har egentlig ingen ledig tid Så...hvor lang tid i forveien kan man lage julesmåkaker og julegodter? Og hvor lang tid i forveien synes dere det er greit å ta julevasken? Jeg tenker at dersom jeg tar den nå er det jo ikke fortsatt rent innen julen kommer
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Kaker kan du lage allerede nå. Det er bare å hive de i fryseren så fremstår de som nybakte til jul. Jeg oppbevarer alltid kakene i fryseren. Tar de ut når jeg skal bruke de for de tiner på et blunk.
Brukernavn Skrevet 25. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2010 Kaker kan du lage allerede nå. Det er bare å hive de i fryseren så fremstår de som nybakte til jul. Jeg oppbevarer alltid kakene i fryseren. Tar de ut når jeg skal bruke de for de tiner på et blunk. Og kan de fryses alle "7 slagene"?
Gjest Miam Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Mange av kakene man lager, som er tørre og fine holder seg jo i månedsvis! Vi har fortsatt en boks julemenn nede på boden som er like fine som i fjor jul Så lenge boksene er helt tette og de ikke står for varmt eller for kaldt kan du lage alt nå, det er jo kjempemange som har begynt å bake nå. Hvis boksene dine ikke er helt tette er det bare å legge bakepapir mellom lokket og boksen
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Og kan de fryses alle "7 slagene"? Jeg har fryst det meste fra kokosmakroner til formkake og små tørre kaker. Risboller og delfiakaker er også ypperlig å ha i fryseren.
Brukernavn Skrevet 25. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2010 Nå ble jeg positivt overrasket Kanskje det blir litt baking på meg på søndag, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå