Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i alvorlig tidsnød før jul og har egentlig ingen ledig tid :forvirret: Så...hvor lang tid i forveien kan man lage julesmåkaker og julegodter? Og hvor lang tid i forveien synes dere det er greit å ta julevasken? Jeg tenker at dersom jeg tar den nå er det jo ikke fortsatt rent innen julen kommer :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaker kan du lage allerede nå. Det er bare å hive de i fryseren så fremstår de som nybakte til jul. Jeg oppbevarer alltid kakene i fryseren. Tar de ut når jeg skal bruke de for de tiner på et blunk.

Skrevet

Kaker kan du lage allerede nå. Det er bare å hive de i fryseren så fremstår de som nybakte til jul. Jeg oppbevarer alltid kakene i fryseren. Tar de ut når jeg skal bruke de for de tiner på et blunk.

Og kan de fryses alle "7 slagene"?

Skrevet

Mange av kakene man lager, som er tørre og fine holder seg jo i månedsvis! Vi har fortsatt en boks julemenn nede på boden som er like fine som i fjor jul :ler: Så lenge boksene er helt tette og de ikke står for varmt eller for kaldt kan du lage alt nå, det er jo kjempemange som har begynt å bake nå. Hvis boksene dine ikke er helt tette er det bare å legge bakepapir mellom lokket og boksen :)

Skrevet

Og kan de fryses alle "7 slagene"?

Jeg har fryst det meste fra kokosmakroner til formkake og små tørre kaker. Risboller og delfiakaker er også ypperlig å ha i fryseren.

Skrevet

Nå ble jeg positivt overrasket :) Kanskje det blir litt baking på meg på søndag, da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...