AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 Både jeg og eks-mannen min skal gifte oss til sommeren, og vi har en datter på 5 år som skal være brudepike i begge bryllup. Eksmannen min og den nye kjæresten har nå kommet med forslag om at vi skal kjøpe en brudepikekjole til henne som hun kan bruke i bryllupene, det er jo i grunn unødvendig å ha to kjoler...Dette synes ikke min nye mann noenting om, han vil at de ordner med sitt og vi med vårt. Skjønner forsåvidt hva han mener, men samtidig er det jo litt teit å kjøpe to kjoler til henne...Hva ville dere ha gjort?
Brukernavn Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Skjønner ikke helt problemet til din nye mann.. Det er jo mye mer økonomisk å dele på utgiftene til èn flott kjole, enn å skulle måtte kjøpe en hver. Jeg ville definitivt gått for å kjøpe 1 kjole. (tror jeg... )
Barcelone Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Jeg skjønner heller ikke problemet til din nye mann. Enig i at det er tullete å kjøpe to kjoler...
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Trådstarter her.. Nei, hadde jeg enda skjønt hvorfor det er så viktig for han at vi ikke kjøper kjole sammen, men den gang ei...Det handler kanskje om at han har lyst at vi skal ordne vårt bryllup...? Det er i hvert fall det han sier. Men jeg forstår det bare ikke- det dreier seg jo bare om en kjole...
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Skal eksmannen din gifte seg før dere? kan jo være at mannen din ønsker at datteren din skal ha en ny kjole når dere gifter dere.. Hva med å finne en brudepikekjole som har bredt silkebånd i livet, så kan dere ha en farge som går igjen i brudebuketten din/fargetema og din eksmann ha farge som går igjen i fargene de skal ha?? Da blir det jo "nesten" en ny kjole selv om kjolen er den samme... 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 Jeg hadde definitivt gått for samme kjole. Kanskje endret på farge på hårbåndet bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå