Gå til innhold

Klær i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere å ha på under kortermede tunikaer på barnehagebarn fra ca 3-5 år? Holder det med ullstrømpbukse og langermet ullundertrøye? Hva gjør dere andre mødre?

Et til spørsmål:Hva har dere andre mødre på barnehage barn i alderen 3-5 til innebruk vanigvis nå om vinteren?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine går i ullstrømpebukse/stillongs og genser inne.

Skrevet

Min gutt på 2,5 år bruker joggebukse og tynn bomullsgenser. Ull bruker han sjelden innendørs, for han er så varm av seg.

Skrevet

Min gutt på 2,5 år bruker joggebukse og tynn bomullsgenser. Ull bruker han sjelden innendørs, for han er så varm av seg.

Hei TS her,

mitt barn pleier å ha ullundertøy , bukse og bommulsgensere som ikke er av den helt tynne sorten. Men lurer på om jeg kan bruke tynne gensere slik som du over, eller evt tynne pologensere også over ullundertøyet? Eller om det vil være for kaldt. barnet mitt

har verken veldig lett for å fryse og blir heller ikke veldig fort veldig varm.

Så h*n trives med det h*n pleier å ha på seg, men bare lurer på om jeg også kunne brukt andre litt tynnere klær som jeg har i skapet utenpå ullundertøyet, slik at det ikke bare blir liggende viss det alikevel kan brukes. I fjor pakket jeg vekk alle tynne bomullsgensere hele høsten og vinteren.

Skrevet

Hva bruker dere å ha på under kortermede tunikaer på barnehagebarn fra ca 3-5 år? Holder det med ullstrømpbukse og langermet ullundertrøye? Hva gjør dere andre mødre?

Et til spørsmål:Hva har dere andre mødre på barnehage barn i alderen 3-5 til innebruk vanigvis nå om vinteren?:)

Her bruker vi ull. Så under en tunika ville jeg ha hatt på en strømpebukse og en langerma trøye.

Ellers går h*n mye i ullundertøy og en bukse (kanskje også til og med en genser) eller bare i undertøyet.

Men vi har alltid en tynn ullbukse og ullgenser liggende i barnehagen, for noen dager er det fryktelig kaldt inne.

Skrevet

langarmet ulltrøye og ullstrømpebukse og tunika/kjole

Skrevet

TS her:) Jeg takker så mye for alle svar her :)

Øsker gjerne svar fra flere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...