Gå til innhold

Går det ann det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså.. Finnes det sånne unger? Jeg kunne ikke tro mine egne ører.

Jeg opplevde noe så utrolig på vei til jobben ikveld. Jeg sto i en bussholdeplass utenfor senteret. Så fikk jeg øye på en mor med to fulle rema bæreposer med seg og en liten gutt på sikkert 4-5 årsalderen gikk mot meg i bussholdeplassen. Gutten hadde to ballonger, en på hver hånd. Plutselig mistet gutten den ene ballongen, den ble blåst litt vekk. Gutten løp etter ballongen, motsatt vei som moren går, uten å lykkes. Men så så han at moren fortsatte å gå, og da gikk han bare etter moren samtidig som han så bak seg flere ganger pga ballongen (og han så veldig lei seg ut og gråt nesten). Da de begge kom inni busslommen så hørte jeg gutten sa

"Mamma, nå har jeg bare en ballong"

"Men hvor et det blitt av den andre?" Spurte moren

"Den ble blåst vekk der" Sa gutten

"Åja, der er den jo, der borte. Jeg går og henter den jeg" Sa moren (Ballongen lå ved veien noen meter unna)

"Neida, du trenger ikke mamma" Sa gutten

"Jo, jeg går og henter den. Hvis ikke jeg henter den så har du da bare en ballong igjen" Sa moren og satte fra seg bæreposene og skulle akkurat til å gå mot ballongen

"Det går bra det mamma. Du trenger ikke. Jeg er glad jeg har en ballong jeg. Det holder det" Sa gutten, mens han så opp til mora.

Jeg ble så rørt at jeg nesten fikk tårer i øyene. Dere måtte ha vært der for å forstå hva jeg mener. En veldig spesiell opplevelse var det ihvertfall for meg. Jeg fikk klump i halsen. Det var sånn at jeg nesten ga gutten penger til å kjøpe ballonger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så fint! Jeg trodde du skulle fortelle om en skikkelig drittunge hehe. :gjeiper:

Hmmm ja jeg får en liten tåre i øyet når jeg tenker på slike barn. Min gutt skal være sånn. Det har jeg alle rede bestemt. ;)

Skrevet

Så fin historie :). Jeg trodde også du skulle fortelle om noe annet :fnise:

Skrevet

Hvorfor løp ikke DU og redda ballongen hans da?

Skrevet

åå, så herlig, det er faktisk ikke så mange unger som er sånn idag. Trodde også du skulle fortelle om en skikkelig drittunge nå:)

Skrevet

Hvorfor løp ikke DU og redda ballongen hans da?

herregud....

ts, det var faktisk en utrolig søt historie. elsker slike barn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...