AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #1 Skrevet 25. november 2010 HVa er dette for en dag egentlig?
Gjest Avocado Skrevet 25. november 2010 #2 Skrevet 25. november 2010 Det har jeg også lurt på.. Lenge! Fikk nettopp vite at det er en innsamlingsaksjon for Redd Barna. Det skal visst være morsomt.. I så fall har den kampanjen slått helt feil!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #3 Skrevet 25. november 2010 Det har jeg også lurt på.. Lenge! Fikk nettopp vite at det er en innsamlingsaksjon for Redd Barna. Det skal visst være morsomt.. I så fall har den kampanjen slått helt feil! AHA noe så teit:)Men takk for svar.
Gjest Skrevet 25. november 2010 #4 Skrevet 25. november 2010 Ja - det er skikkelig teit å samle inn penger for å hjelpe barn i nød. Spesielt teit er det hvis man kan ha det gøy mens man gjør det! Tar det for gitt at dere som har skrevet her inne nå enten er fjortiser med kun tanker om one-piece,sminke og gutter - om ikke fjortis, så er dere i tillegg selvopptatte og uten empati for dem som ikke har det så godt som oss selv. Skam dere. 1
Gjest Avocado Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Ja - det er skikkelig teit å samle inn penger for å hjelpe barn i nød. Spesielt teit er det hvis man kan ha det gøy mens man gjør det! Tar det for gitt at dere som har skrevet her inne nå enten er fjortiser med kun tanker om one-piece,sminke og gutter - om ikke fjortis, så er dere i tillegg selvopptatte og uten empati for dem som ikke har det så godt som oss selv. Skam dere. Vel.. Jeg er i slutten av 20-årene, ser ut som et troll og bruker mesteparten av tiden min på å hjelpe dyr, så jeg får ikke til å ta den kritikken til meg. Det er forøvrig ingen her som har nevnt noe om at det å hjelpe Redd Barna er teit. Disse forferdelige rødnesedagenreklamene nevner ikke Redd Barna med et ord, og det er faktisk ganske forståelig at folk ikke har interessert seg nok til å finne ut sammenhengen. Når det brukes så mye penger (reklametid) på å reklamere for noe folk ikke forstår budskapet av år etter år er det faktisk veldig teit..
Wonders Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 bryr meg ikke noe om denne røde nese dagen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå