Gå til innhold

Hva hadde dere syntes hvis ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal flytte og jeg er litt paranoid siden jeg ofte kan få litt blandede reaksjoner når jeg forteller hva jeg jobber med .

Jeg driver nemlig eget firma hjemmefra som går veldig bra og som har vært mitt levebrød det siste året , jeg er mao en kvinnelig grunder .

Vi kommer også til å ha bedriften min i kjelleren på det nye stedet vi skal flytte til . Det er en stille og rolig bedrift man aldri ville trodd var der , hadde man ikke visst det , så den forstyrrer ikke nabolaget på noen måte eller er forurensende og det eneste er at det kommer vareleveringer 2-3 ganger i måneden .

Det jeg lurer på er hvordan dere hadde reagert på å få meg som nabo ?

Hadde dere syntes det var interessant , helt ordinært eller negativt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt spørsmålet...? :klø:

Om jeg ville hatt problemer med å ha en nabo som jobbet hjemmefra??

Skrevet

Synes rett og slett at du er litt paranoid her.

Bryr meg da fint lite om hva naboen gjør. Har nok med eget liv.

Skrevet

Aner ikke hva mine naboer jobber med.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så sant du ikke er prostituert eller narkolanger kunne jeg ikke brydd meg mindre. Eller om jobben din medfører mye bråk eller rot som sjenerer naboer. Da hadde jeg nok kunnet reagert.

Skrevet

Hvis dette ikke er en bedrift som har masse kundebesøk med mye biltrafikk og bråk fra maskiner, så kan jeg ikke skjønne at noen skal bry seg med det?

Gjest Sommertid
Skrevet

Kan ikke skjønne at dette skulle være et problem i det hele tatt. Tror ikke du trenger å gå å lure på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...