AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Hei alle kvinneguide lesere Jeg har tenkt å gi min herlige kjæreste en skikkelig julegave/bursdagsgave i år.Han har bursdag litt under en måned etter jul så jeg tar en rimelig dyr gave, men lar den stå for begge de store dagene. Gaven blir at jeg spanderer tur til Egypt for oss begge, vi skal på annen ferie nå rundt juletider så denne gaven vil da først tas ibruk neste vinter. Ettersom salget av disse turene foreløpig ikke er utlagt er jeg nødt til å improvisere litt. Hvordan kan jeg gi bort en reise til Egypt neste vinter men samtidig gjøre den spennende og innbydende når den åpnes i år? Jeg tenker å klippe og lime- gi litt inspirasjon og info om landet vi skal besøke. Kanskje lage en relativt stor board med bilder av stranda, hotellet, maten og litt fra gatene. Kanskje klippe ut bilder av ham og meg sammen og lime disse inn på boarden? Andre romaniske og spennende forslag? Jeg gleder meg så til å gi kjæresten min denne reisen, han sa tidlig i forholdet at en av drømmene hans er en reise til Egypt, og det å få overraske ham med nettopp dette gjør meg overlykkelig Hilsen hun som er stormende forelsket om dagen
Frk_Feline Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Lag et skattekart til ham, der hvert "kryss" på kartet blir et lite hint om hva han har i vente. Klipp ut et bilde, en liten ting, noe spiselig som representerer Egypt. Det er både morsomt og spennende! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå