Gå til innhold

Initiativtaker!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har det siste fem månedene hatt sex med en mann. Vi startet med å være seriøse i form av å ha noe på gang, men nå er det kun sex som gjelder. Vi trives i hverandres selskap, MEN vi har sklidd inn i et fast mønster når det gjelder sex. Misforstå meg rett, vi varierer med stillinger og den slags, men det er selve settingen for når vi har sex. Vi greier ikke være spontane. Når vi kysser/kliner er det jeg som tar initiativ til det hver gang. Vi vet hva hverandre liker når det kommer til sex, og selve sexen er super. Men savner selve spenningen (oppbyggingen) på forhånd. Greit at jeg tenner på han med en gang, men det er noe med å tease hverandre før ting skjer også. Har prøvd å snakke med han om det ett par ganger, men han vil liksom ikke snakke om det. Vrir seg unna. Så derfor har jeg skjønt at jeg må gå fysisk til verks og ta initiativ til å bryte dette mønsteret. Dette er ikke lett når han ikke er noe flørtete type av seg. Kan nesten virke som at han ikke tar initiativ til å flørte og kysse fordi han vil vise meg at han ikke har følelser, selv om jeg er fullstendig klar over det. For min del holder jeg også tilbake mer enn jeg pleier med kjærester jeg har hatt. For å vise han (og meg selv) at det ligger ikke noe mer i det vi har enn sex. Det er noe som hemmer meg litt, og kanskje det er noe av det samme som gjør at han har den "spærra" og at vi har kjørt oss fast i samme mønster hver gang.

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å bryte dette mønsteret uten at det blir kleint? Orker ikke gå å vente på at han gjør noe...da skjer det ingenting.

På forhånd, takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...