AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Og dette liker jeg ikke. Her har vi brukere som har begynt å klikke i vinkel fordi de er uenig med hverandre.Og anonymbrukere som bare må slenge dritt fordi de ikke liker hva en bruker har skrevet. Hva er i ferd med å skje her?Noe må gjøres med anonymbruker funksjonen. Jeg er ikke for at anonymbruker ikke skal eksistere,men den blir missbrukt til å slenge dritt til brukere. Kg er et hyggelig sted,men sånne ting ødelegger veldig. Kan ikke alle være enig om å være uenig? Ha en god kveld 2
Wombat Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Jeg tror mange føler seg skjult bak brukernavnet sitt og føler det blir fritt fram til å lufte sine innerste og mest ekstreme meninger... Skittsnakk har det vel alltid vært, men det har egentlig tatt litt av i det siste
Chiyo Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Jeg ville ikke tenkt så mye over det TS. Om noen skal klikke vinkel fordi de ikke er enig er det de som har problemer. En bør ikke la det gå ut over sitt eget humør. 1
Mann34 Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Og dette liker jeg ikke. Her har vi brukere som har begynt å klikke i vinkel fordi de er uenig med hverandre.Og anonymbrukere som bare må slenge dritt fordi de ikke liker hva en bruker har skrevet. Hva er i ferd med å skje her?Noe må gjøres med anonymbruker funksjonen. Jeg er ikke for at anonymbruker ikke skal eksistere,men den blir missbrukt til å slenge dritt til brukere. Kg er et hyggelig sted,men sånne ting ødelegger veldig. Kan ikke alle være enig om å være uenig? Ha en god kveld Uenig. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Det har alltid vært noen her som har slengt med leppa. før som gjest og nå som AB. Overse det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 Litt vannskelig å overse når noen brukere vurderer å gå fra kg pga dette.Når jeg også skriver min mening så blir jeg bonbandert med at jeg er dum,har ikke peiling,at jeg skal slutte å skrive på kg fordi jeg ikke kan en dritt osv.Og som regel er den en Anonym som slenger med leppa. Anonym knappen er fin å ha når man ønsker å være privat av en god grunn og ikke for å slenge dritt.TS
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #8 Skrevet 25. november 2010 Det har alltid vært noen her som har slengt med leppa. før som gjest og nå som AB. Og ikke minst som registrert bruker. Har ikke tall på hvor mange hetsetråder det har vært her mot anonyme brukere. Men ellers enig med deg i at man bør strengt tatt bare overse det.
Wonders Skrevet 25. november 2010 #9 Skrevet 25. november 2010 veldig godt poeng Ts, jeg oxo har merket denne tendensen. Håper man kan snu om litt å ikke prøve å vinne hver eneste diskusjon, for da mister man kommunikasjonen.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #10 Skrevet 25. november 2010 Litt vannskelig å overse når noen brukere vurderer å gå fra kg pga dette. Da får dere vel bare gå. Det er ingenting som hindrer. Det er valgfritt å være her. 1
Gjest Sommertid Skrevet 25. november 2010 #11 Skrevet 25. november 2010 Jeg ser for meg at om flere blir flinkere til å rapportere slike innlegg vil folk etter hvert se at innleggene forsvinner fort(det er vel slik ennå at om så og så mange rapporterer så vil innlegget forsvinne?), og at det igjen vil føre til at de ikke gidder. Bare en tanke. 1
Gjest Uglefot Skrevet 25. november 2010 #12 Skrevet 25. november 2010 Er en stor tendens til spydige svar her inne for tiden.. Virker som om stemningen her inne går litt i bølgedaler. Det er vel få av den der kosemosesussebassegjengen som er her nå.
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2010 #13 Skrevet 25. november 2010 Underer meg på om det har noe med alle de mye yngre brukerne som har kommet hit over lang tid? Merker meg at språket og aggressiviteten ligger rett under overflaten hos mange der, og det trenger ikke stort for å blusse opp...med for eksempel slike utrolig umodne innlegg som en AB før meg her. 1
Flinkpike Skrevet 25. november 2010 #14 Skrevet 25. november 2010 (endret) ..folk hadde nok ikke vært så tøffe i kjeften om AB ble tatt vekk! Da hadde KG blitt et vennligere sted. Endret 25. november 2010 av Flinkpike 1
Gjest Sommertid Skrevet 25. november 2010 #15 Skrevet 25. november 2010 Jeg tror ikke det nødvendigvis ligger på alderen. Det er flere yngre brukere her som er saklige og like flinke å snakke for seg som den eldre garde her inne. 1
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. november 2010 #17 Skrevet 25. november 2010 ..folk hadde nok ikke vært så tøffe i kjeften om AB ble tatt vekk! Da hadde KG blitt et vennligere sted. Tror du virkelig det? Jeg tror at de som klager over gjester/AB uansett vil finne noen/noe å klage over om det kun hadde vært faste registrerte kjente, åpne profiler. De vil alltid finne noe galt.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #18 Skrevet 25. november 2010 Jeg tror faktisk en av grunnene er at man har lar tråder stå som har som tema hvem man liker, irriterer seg over og misliker av brukerne her. Alltid noen som tråkker andre på tærne i slike tråder, enten som utloggete eller med nick. Dette blir tatt med videre i andre tråder (ser plutselig at enkelte som har diskutert relativt saklig før bare går rett på brukere det har blitt "aksept" for å mislike, i stedet for å holde seg til tema)... Og sikkert noen som føler seg oversett også, så lar de bitterheten gå utover enkelte i andre tråder.
Flinkpike Skrevet 25. november 2010 #19 Skrevet 25. november 2010 Tror du virkelig det? Jeg tror at de som klager over gjester/AB uansett vil finne noen/noe å klage over om det kun hadde vært faste registrerte kjente, åpne profiler. De vil alltid finne noe galt. Jeg tenkte at folk ikke er så tøffe i trynet hvis AB blir fjernet, for da har de ingen å gjemme seg bak. Jeg synes i hvertfall at det er personer bak AB som er verst. Da er det så lett å slenge jævelskap rundt seg. Jeg finner ingen andre å klage på i alle fall.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå