Hera22 Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 hei! Jeg trenger tips om en/flere gode sports bh`er som gir GOD støtte... BH-størrelsen min er 65E, og jeg trenger altså en sportbh som støtter godt og holder ting på plass.. Har begynt å trene meg opp til et langt løp/maraton liknende , og trenger noe støtter brystene.Uten god støtte er det forferdelig vondt å trene løping...Ønsker virkelig å gjennomføre løpet av personlige grunner:) Noen av dere med litt større bryster som kan anbefale noen gode sportsbher ?? Håper virkelig at noen kan anbefale noen , for hvis ikke må jeg kanskje legge fra meg planen om løpet..... Håper noen kan hjelpe:)
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Ja... Jeg bruker F i BH til vanlig, men SHOCKABSORBER er de beste sportsBH for store bryster som trenger støtte! JEg har alltid måtte ha 1 BH under, og 1 sportstopp over... alltid.. for at det ikke skulle gjøre vondt. Nå trenger jeg bare Shockabsorber! Denne finner du på sportsbutikker, og her er også websiden deres der du kan se forskjell på med og uten god sportsBH: klikk her for link Du kommer til å føle du er i himmelen :D
LetThemEatCake Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Jag fick tips idag faktiskt om Change! De har i princip alla storlekar! Jag som har 65F tänker aldrig handla någon annanstans igen! Change is the thing, hehe. Fast de har bara 4 sport-bh:ar, men jag tycker att de ser bra ut. Jag hoppas att du är lika imponerad av deras produkter som jag är!
Pingting Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Jeg har 70J, og bruker en fra Enell. Kunne ikke vært mer fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå