Gå til innhold

Skuffet og nedfor...

@shygirl@

Kan den kommende ektemann være med på kjoleshopping....?  

1 stemme

1. 1. Kan den kommende ektemann være med på kjoleshopping....?

• Ja...
      4
    • Nei...
      27
    • Ja, men han trenger ikke vite hvilken kjole valget faller på...
      4

Anbefalte innlegg

Jeg hadde booket flybilletter og hotell for meg og forloveren min, skulle dekke både billettene, hotellet, måltider, togbilletter osv, også ringer hun meg og forteller at hun desverre ikke kan være med likevel... :grine:

Vi skulle jo virkelig kose oss, ha det gøy og sist men ikke minst dra innom brudesalonger for å finne alt utstyret til bryllupet..

Hva skal jeg gjøre nå...?? :klø:

Jeg lurer på om det går an å gjøre dette med prinsen min i stedet...

Kjoleshoppingen, mener jeg.... Jeg hadde ikke så veldig lyst til å gjøre det alene... Jeg tror det vil være veldig vanskelig å "se" ordentlig hvordan kjolen sitter og om den virkelig er "meg". Jeg regner med at det er god hjelp i de som jobber i salongene, men det er jo likevel veldig greit at noen som kjenner meg kan hjelpe meg å se om den passer til meg...

Prinsen trenger jo ikke få vite hvilken kjole jeg eventuelt velger....

Nå er jeg virkelig satt ut her.... Bare to uker til vi skal dra og altingen..

Hjeeeelp! :roll:

Hva synes dere........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ta med deg moren din eller en søster istedet. Dette er en jente greie syns jeg....

Hun bør jo ha en veldig god grunn for ikke å kunne bli med. Det må man bare akseptere, hvis du ikke kan få booket om da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes også dette er en jente greie. Var faktisk inne på tanken selv med å ta med min elskede. Ettersom forloveren min ikke kunne. Men etter å ha tenkt meg om syntes jeg dette skulle være hemmelig for han. Han syntes også kjolen er noe å glede seg til å ønsker ikke å se den.

Jeg tok med meg moren min å vi hadde det kjempe koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Jeg kjøpte min kjole på ferie, og min kjære var med! Syns det er greit å vite at han er fornøyd med den jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig, det er en jentegreie...

Det går desverre ikke an å avbestille billettene, ikke har jeg noen andre som kan bli med, alle er i full jobb og jeg tror ikke billettene kan overdras engang...

Det jeg mente var vel egentlig om det er bedre å ha med seg prinsen, enn å dra helt alene...

Jeg må jo selvsagt bare akseptere at hun ikke kan dra, men når hun var 260% sikker på at hun skulle være med (spurte henne ca 20 ganger før jeg bestilte billettene...), og begrunnelsen til å ikke bli med er no tull på jobben hennes, blir jeg nesten litt irritert...

Vi bor tross alt i Finnmark, og det er nokså dyrt å farte at og fram herfra og til Oslo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prinsen har forresten billetter han også, fordi planen egentlig var at han skulle hjem til foreldrene på besøk mens jentene koset seg i hovedstaden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke å bli sinna på henne heller, hun har liksom en unnskyldning i det at sjefen hennes skulle komme å hjelpe henne å ordne i hyllene i butikken der hun er leder....

Kan ikke fatte å begripe at ikke han kunne kommet før eller senere.. det kan da ikke være grunn nok til at hun må kansellere...? At ikke sjefen hennes fatter det, det aner jeg ikke... Men så vet jeg heller ikke hvor "mye" hun har protestert på det...

Jeg spurte henne senest i forrige uke om hun var sikker på at hun ville være med, fordi det har vært litt tvetydig i forhold til denne turen den siste måneden....

Vi bestilte billettene i AUGUST, for svarte.... Hun har jo hatt flere måneder på seg til å fikse i butikken.....

:kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt!Kan ikke venninnen din pga av att noe har dukket opp i forbindelse med jobb, så må du akseptere det. Hele kloden dreier seg ikke om våre bryllup selv om vi lett kan tro det etter hvert.

Regner med att hun som din forlover også er ærlig mot deg, og da får du enten dra med noen andre/alene eller dere drar en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg var utrolig dårlig gjort av henne! Hun burde sagt til sjefen sin da de planla når han skulle komme at DEN helgen er jeg bortreist, får ikke endret billetter, så vi må finne et annet tidspunkt. Så hadde vel sjefen akseptert det (ivertfall hvis hun hadde blinket av den helgen i august..). Blir helt oppgitt over enkelte jeg. Synes ivertfall du er veldig snill som spanderer på henne oslo-tur! Du fortjener mye bedre behandling tilbake da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det var dårlig gjort ! Men som du sier er det dessverre ikke å gjøre noe med :( Triste greier!!!

Selv om jeg ikke kjenner deg kan jeg være med jeg :)

... men det gjør jo ingen forskjell på billetten da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke mannen min med!

Men siden jeg da bodde i København så hadde jeg ikke forloveren min i nærheten hele tiden, så jeg hadde to ganger med meg to andre venninner og da forloveren min kom på besøk var hun med å tok den endelige avgjørelsen.

Hverken jeg eller han visset hva den andre skulle ha på i bryllupet så da vi møttes til vielsen ble vi begge veldig rørt over hvor vakker den andre var. Kjempegøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kittybride ulogget

Hva med å bytte forlover? Synes ikke det lover godt når den som har sagt ja til å støtte og hjelpe deg i tiden frem mot bryllupet ikke prioriterer deg i det hele tatt. Jeg hadde hvertfall blitt ganske sur og sagt klart ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Då eg fann kjolen min, var eg åleine. Hadde hatt med forlovaren min på litt kikking før, og me hadde vorte samde om kva for type kjole som passa meg etc. Men den skikkelege prøvinga tykte eg det var heilt OK å gjere åleine. I den salongen eg kjøpte kjole var betjeninga heilt fantastiske, og eg trur eg berre ville vorte stressa/usikker av å ha fleire til stades... Du og din kjære kan vel reise til Oslo saman, så kan han gjere noko anna medan du prøver kjolar? Så får de ein fin tur saman, medan du få ha kjolen for deg sjølv... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du vil ha med en for å bestemme deg for brudekjole. Jeg gikk alene først og så men måtte ha med søsteren min for å ta den endelige avgjørelsen. Det er greit å få en "2nd opinion".

Ta med en annen venninne eller moren din er mitt forslag!!!

Dessuten syntes jeg du kan si fra til forloveren din at det var litt vel sent å si fra. Da gjør hun det iallefall ikke igjen med noe annet før den store dagen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...