Gå til innhold

Singel og (før)juletradisjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tradisjoner har du som singel? Både i adventstid og julehelga. Pluss gjerne på nyttår også.

Her møtes vi på utecafe 1. advent. Jepp, vi sitter ute. Kaffe, rødvin eller Irish. Godt innpakket i ullundertøy, dunjakke, lue og varme vanter. Vi holder ut så lenge vi gjør. (Blir spennende nå som det er meldt veldig kaldt).

Lille julaften møtes vi på en musikksted/pub i byen. Første gang for meg i fjor. Trodde ikke at det kunne være koselig, men det ble det. Folk var innom for en time eller tre. Rolig stemning. Litt musikk og julesanger og litt prat omkring det. Et par øl og så hjem.

Baker med en venninne. Her kjører vi til med 7 slag på en dag. To kjøkkenmaskiner og tempo. Halveis i kakebakingen så blir det et glass portvin. Innen vi er ferdige så er flaska tom og julebaksten unnagjort.

Har du noen tradisjoner eller ønsker du vil dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og ei venninne lager gavekalender til hverandre. 3.året vi gjør dette nå. Veldig hyggelig!!

Ei annen venninne pleier å arrangere julegrøt middag på lille julaften. Ikke hvert år hun har klart å få det til men synes det er en hyggelig måte å samles på.

Med familien så har jeg en tradisjon om å gå på kino 2.juledag. Meg, søsteren min og foreldrene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...