Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2003 #1 Del Skrevet 14. oktober 2003 Leste den tråden om hvorvidt damer som ikke bruker makeup har gitt opp. Pussig det der. Akkurat i går, på vei til jobb, gikk jeg og tenkte for meg selv at det spilte ingen rolle om jeg så trøtt og gørr ut fordi jeg aldri har tid til å ta på meg makeup om morgenen. Nå er jeg godt voksen, og moren til voksne mennesker - det er ingen som forventer at jeg skal se fresh og ung ut lenger. Og DET var en himla deilig tanke!!! Kommentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 14. oktober 2003 #2 Del Skrevet 14. oktober 2003 Trygghet og selvtillit gir en skjønnhet i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 23. november 2003 #3 Del Skrevet 23. november 2003 Føler du deg bra selv, så ser du bra ut også. Jeg selv har aldri brukt særlig med sminke. Jeg føler meg dIrekte stygg med for mye sminke i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. november 2003 #4 Del Skrevet 23. november 2003 Går ofte på jobb uten sminke, jeg. Men skal jeg i møter med nye/noe viktig sminker jeg meg ofte. Det er fordi jeg ser så ung ut, men øsnker å bli bhnadlet som den jeg er, og da får sminke meg til å se litt mer damete ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. november 2003 #5 Del Skrevet 24. november 2003 Synes ikke d gjør noe om damerne bruker litt lebestift og mascara akkurat..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpebobla Skrevet 28. november 2003 #6 Del Skrevet 28. november 2003 Spiller ingen rolle for meg hva andre gjør, jeg bruker mascara daglig, det er den eneste make-up'en jeg bruker, fest eller hverdag. Hvorfor? Fordi jeg føler meg mer vel, det har blitt en vane.... Hva andre gjør? Helt opp til dem selv...men jeg innrømmer at jeg ikke syns at mye sminke er pent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. november 2003 #7 Del Skrevet 28. november 2003 De fleste ser jo bedre og mer velstelt ut med litt sminke. Jeg har alltid litt på - men mye forsvinner jo i løpet av dagen. Poenget er jo å sminke seg så man ikke ser sminket ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 28. november 2003 #8 Del Skrevet 28. november 2003 Nå er jeg godt voksen, og moren til voksne mennesker - det er ingen som forventer at jeg skal se fresh og ung ut lenger. Og DET var en himla deilig tanke!!! Kommentarer? Synes denne passer her jeg: Vakre kvinner 3 år: Hun ser seg i speilet og ser en dronning! 8 år: Hun ser seg i speilet og ser Askepott. 15 år: Hun ser seg i speilet og ser en Stygg Stesøster (Mamma, jeg kan ikke gå på skolen når jeg ser sånn ut!) 20 år: Hun ser seg i speilet og ser "for tjukk/ for tynn, for kort/forlang, for rett/ for krøllete" - men bestemmer seg for å gå ut likevel. 30 år: Hun ser seg i speilet og ser "for tjukk/ for tynn, for kort/for lang, for rett/ for krøllete" - men finner ut at hun ikke har tid til å fikse det, så hun går ut likevel. 40 år: Hun ser seg i speilet og ser "for tjukk/ for tynn, for kort/ for lang, for rett/ for krøllete" - men sier til seg selv "jeg er i det minste ren", og går ut likevel. 50 år: Hun ser seg i speilet og ser "jeg er", og går dit hun har lyst til å gå. 60 år: Hun ser seg i speilet og minner seg selv om alle de som ikke kan se seg i speilet lenger. Hun går ut og erobrer verden. 70 år: Hun ser seg i speilet og ser visdom, latter og muligheter. Hun går ut og nyter livet. 80 år: Hun gidder ikke å se. Hun putter på seg en lilla hatt og går ut for å ha det gøy med verden. Kanskje skulle vi alle tatt på den lilla hatten litt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 28. november 2003 #9 Del Skrevet 28. november 2003 Bruker aldri sminke til hverdags, men liker å sminke meg til fest. Føler ikke at jeg har gitt opp av den grunn, for jeg har alltid vært slik. Det er slik jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 28. november 2003 #10 Del Skrevet 28. november 2003 Trenger ikke se gørr ut fordi man ikke bruker sminke.. Heller ikke fordi man har nådd en viss alder. Skal man slutte å bry seg om utseende fordi man har gjort det? Uansett om man er 20 eller 60 så bør man tenke på hvordan man ser ut, sminke eller ikke. :D Selv bruker jeg sminke hver dag, men begrenset. Sminker meg heller mer til fest. Føler meg finere med sminke, men har ingen problemer med å gå uten heller- Det viktigste for meg er å være velstelt, uansett hvor jeg skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2003 #11 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg synes jeg er penere med sminke, det samme synes jeg om andre og, derfor sminker jeg meg hver dag. Trenger ikke se ut som om jeg skal på party for det. Er forresten ikke slik at jeg ikke kan vise meg uten sminke, rekker jeg det ikke - er det ingen krise.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 3. desember 2003 #12 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg bruker ikke sminke til hverdags. Syns også jeg ser penere ut med sminke, men jeg gidder ikke bruke tid på det hver morgen og kveld. Dessuten syns jeg det er greit at folk ser meg som jeg er, ønsker ikke å late som jeg er penere enn jeg er på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 3. desember 2003 #13 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg bruker sminke hver dag - og ekstra mye når jeg skal på fest. Kan fint gå ut døren uten sminke på - men føler meg naken uten ihvertfall mascara på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 3. desember 2003 #14 Del Skrevet 3. desember 2003 Synes denne passer her jeg: Vakre kvinner 3 år: Hun ser seg i speilet og ser en dronning! 8 år: Hun ser seg i speilet og ser Askepott. 15 år: Hun ser seg i speilet og ser en Stygg Stesøster (Mamma, jeg kan ikke gå på skolen når jeg ser sånn ut!) 20 år: Hun ser seg i speilet og ser "for tjukk/ for tynn, for kort/forlang, for rett/ for krøllete" - men bestemmer seg for å gå ut likevel. 30 år: Hun ser seg i speilet og ser "for tjukk/ for tynn, for kort/for lang, for rett/ for krøllete" - men finner ut at hun ikke har tid til å fikse det, så hun går ut likevel. 40 år: Hun ser seg i speilet og ser "for tjukk/ for tynn, for kort/ for lang, for rett/ for krøllete" - men sier til seg selv "jeg er i det minste ren", og går ut likevel. 50 år: Hun ser seg i speilet og ser "jeg er", og går dit hun har lyst til å gå. 60 år: Hun ser seg i speilet og minner seg selv om alle de som ikke kan se seg i speilet lenger. Hun går ut og erobrer verden. 70 år: Hun ser seg i speilet og ser visdom, latter og muligheter. Hun går ut og nyter livet. 80 år: Hun gidder ikke å se. Hun putter på seg en lilla hatt og går ut for å ha det gøy med verden. Kanskje skulle vi alle tatt på den lilla hatten litt tidligere. Den var bra =) Selv begynner jeg bare å sminke meg mindre og mindre. Har absolutt gitt opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nefertiti Skrevet 8. desember 2003 #15 Del Skrevet 8. desember 2003 Synes ikke det gjør noe om folk velger å la være å bruke sminke. Det som derimot ser litt sært ut er når noen velger å gå med voldsom sminke på hverdager. Jeg liker best å sminke meg litt naturlig og heller slå meg løs når det er fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 9. desember 2003 #16 Del Skrevet 9. desember 2003 På vanlige hverdager bortprioriteres sminke glatt - det tar tid som jeg ikke har på morgenen, siden jeg er et ordentlig sovedyr. Leppestift brukes dog hver dag. Er veldig klar over at jeg ser bedre ut med sminke, og "kler alltid på meg ansiktet" når jeg skal ut i helgen, i selskap osv, men orker ikke å ta det så nøye i uka. Ser jo ikke ut som metusalem uten heller da, selv om jeg er 36 år...Men jeg har definitivt ikke gitt opp, det er ikke derfor jeg er uten på ukedagene! (forøvrig er jeg alltid nøye med hva jeg har på meg av tøy, om det passer sammen osv, klær skaper kvinnen sies det jo!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 9. desember 2003 #17 Del Skrevet 9. desember 2003 Jenter som steller pent med huden sin trenger ikke mye sminke for å se flotte ut, de trenger ikke dekke til huden med foundation og pudder. Men litt mascara, litt gjennomsiktig pudder på nesen og farget/blank leppebalsam eller gloss kler alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå