Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en fin øyenskyggebase? Som skal brukes på hele øyelokket før påføring av "vanlig" øyenskygge? :roll:

Mener Mac en gang hadde en skygge som heter "Schroom" eller noe sånt, men finner den ikke.

Takker! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mac har jo Painterly Paint Pot, som er en slags kremøyeskygge. Den er fin som base:) Lett å jobbe med, sitter godt, naturlig farge.

Skrevet

Tror du tenker på Shroom, er en av mine favoritter :) En som ligner litt er vanilla, som også er MAC sin. Er veldig glad i den også.

Hvis du vil ha en base som gjør at skyggen sitter lenger, gir øyelokket en mer nøytral bakgrunn og passer på at skyggen ikke *creaser* forslår jeg en primer, og der er urban decay sin en sikker vinner. Two faced har en primer som er skikkelig god og til å annbefale også. Hender jeg bruker Mac sin Painterly Paint Pot når jeg er tom for UB sin og ikke får tak i en ny på en stund. Funker det også til en viss grad :)

Skrevet

Mac har jo Painterly Paint Pot, som er en slags kremøyeskygge. Den er fin som base:) Lett å jobbe med, sitter godt, naturlig farge.

Enig! Den er fantastisk!! :D Du kan mer om hva jeg syns om den her.

Skrevet

Er ikke den litt mørk i fargen, eller ser den bare sånn ut på bilder?

Jeg synes forresten Lumene har den beste øyeskyggebasen av de jeg har prøvd, inkludert Urban Decay Primer Potion. Nå sist kjøpte jeg en fra Guerlain til temmelig stiv pris, men jeg synes den billige fra Lumene slår den, uten tvil. :)

Av baseskygge synes jeg den matte Blanc Type fra MAC er suveren.

Skrevet

Er ikke den litt mørk i fargen, eller ser den bare sånn ut på bilder?

Jeg synes forresten Lumene har den beste øyeskyggebasen av de jeg har prøvd, inkludert Urban Decay Primer Potion. Nå sist kjøpte jeg en fra Guerlain til temmelig stiv pris, men jeg synes den billige fra Lumene slår den, uten tvil. :)

Av baseskygge synes jeg den matte Blanc Type fra MAC er suveren.

Dersom det er painterly du referer til nå, overhodet ikke! :) Jeg kan ikke se for meg den bli for mørk på noen ;) Elsk på den :hjerte:

Skrevet

Enig! Den er fantastisk!! :D Du kan mer om hva jeg syns om den her.

SÅ bra blogg du har :)

Skrevet

Tror du tenker på Shroom, er en av mine favoritter :) En som ligner litt er vanilla, som også er MAC sin. Er veldig glad i den også.

Hvis du vil ha en base som gjør at skyggen sitter lenger, gir øyelokket en mer nøytral bakgrunn og passer på at skyggen ikke *creaser* forslår jeg en primer, og der er urban decay sin en sikker vinner. Two faced har en primer som er skikkelig god og til å annbefale også. Hender jeg bruker Mac sin Painterly Paint Pot når jeg er tom for UB sin og ikke får tak i en ny på en stund. Funker det også til en viss grad :)

http://thejetsetgirls.blogspot.com/2008/11/urban-decay-primer-potion-two-new.html

denne du mener? DEN HAR JEG FAKTISK :) Bra den ja, men er ute etter en øyenskyggebase i tillegg ;) Kanskje den fra Mac er det jeg skal ha da, evt lete etter Shroom!

Skrevet

SÅ bra blogg du har :)

Tusen takk :D Glad den falt i smak :blomst:

Skrevet

Tusen takk :D Glad den falt i smak :blomst:

Ja og veldig kul "bilde-logo" :) Me like!

Skrevet

Ja og veldig kul "bilde-logo" :) Me like!

Yeeeey :D Jeg liker at du liker :hjerte:

Skrevet

Dersom det er painterly du referer til nå, overhodet ikke! :) Jeg kan ikke se for meg den bli for mørk på noen ;) Elsk på den :hjerte:

Jeg er så bleik som bleik blir og painterly er perfekt på meg. Den gir en litt varmere bakgrunn enn det den lyseste av paint pots.

Og den er flott på min søster som er mye mørkere enn meg igjen også.

Skrevet

Jeg er så bleik som bleik blir og painterly er perfekt på meg. Den gir en litt varmere bakgrunn enn det den lyseste av paint pots.

Og den er flott på min søster som er mye mørkere enn meg igjen også.

:) Den passer som sagt de fleste :)

Skrevet

Jeg bruker primer (Urban Decay), og ofte enten sort eyeliner duset utover lokket (Benefit sin er fin til dét) eller en av NYX's Jumbo-blyanter. (mest den hvite, Milk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...